پیتسبورگ پست گزت: ادعای تکراری عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در مورد شکست توافق ایران بی اساس است

پایگاه «پیتسبورگ پست گزت» با انتشار یادداشتی اظهارات کیث روفوس را درخصوص شکست توافق هسته ای ایران بی اساس دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان یکی از خوانندگان وب سایت «پیتسبورگ پست گزت» در پاسخ به ادعای کیث روفوس، عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، در مورد شکست توافق هسته ای ایران در یادداشتی نوشت: تعجب آور است که یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا وقت و هزینه خود و مردم را صرف جانبداری از اسرائیل و نتانیاهو کند. او باید بداند شغل او طرفداری از اسرائیل نیست. 

در ادامه این یادداشت آمده است: اظهارات روفوس پر از تبلیغات کهنه و قدیمی جمهوری خواهان و مسائل اثبات نشده است. به عنوان مثال، او دولت آمریکا را به دروغگویی و فریب مردم آمریکا متهم کرده است. او در مقاله اش مدعی شد: «کابینه اوباما حتی مضمون مذاکرات با مقامات در اصطلاح «میانه‌روی» ایران را نیز جعل کرده است.» باید پذیرفت مذاکره کنندگان آمریکا با مقامات ایرانی مذاکره کردند و در نهایت به توافقی رسیدند که تاکنون افتخارآمیز و پایدار بوده است. منتقدان توافق هسته ای ایران، از جمله ترامپ، ادعا می کنند می توانند به توافق بهتری با ایران برسند؛ اما هیچ کس به چگونگی رسیدن به توافق بهتر اشاره ای نمی کند.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: آزادسازی بخشی از دارایی های بلوکه شده ایران، نه هدیه ای به این کشور است و نه یک ثروت باد آورده. بخشی از این دارایی ها پس از لغو تحریم ها طبق توافق هسته ای قابل برداشت شده است.

در انتهای این یادداشت آمده است: کیث روفوس مدعی است توافق هسته ای ایران خسارت بزرگی برای آمریکا است؛ اما توضیح و دلیلی برای ادعای خود ندارد. او حتی هیچ پیشنهادی برای جبران این خسارت ارائه نمی دهد. به جای ادعاهای قدیمی و اظهارات تکراری، بهتر است روفوس وقت خود را صرف حل مشکلات کشور و مردم آمریکا کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار