مهم ترین اخبار اقتصادی بیستم تیر ماه؛

آغاز حراج سکه از فردا/محصول جدید سایپا در راه است/تخم مرغ ها در انتظار حک شدن قیمت

عذرخواهی طیب نیا از مردم،توسعه اقتصاد ایران در گرو ممنوعیت خام فروشی و چه بر سر اطلاعات مشتریان و حساب‌های بانکی می آید از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

آغاز حراج سکه از فردا

روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر بانک کارگشایی حراج سکه را انجام می دهد.
نبود برنامه ریزی و مدیریت در ساماندهی آب های ایران در دهه های گذشته مشکلات بسیاری را در بخش های مختلف کشاورزی ، صنعت و مصرف خانوارها به وجود آورده است.

وزیر صنعت معدن تجارت گفت:طبق پیش بینی های صورت گرفته این گروه خودروسازی اواخرسال آینده دو مدل خودرو با پلتفرم جدید به بازار عرضه خواهد کرد؛ امادرخواست ما عرضه این خودروها در نیمه اول سال آینده است.

دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: با ابلاغ این مصوبه از سوی وزارتخانه این طرح به صورت آزمایشی در سه استان تهران، قزوین و البرز تا پایان تیر ماه عملیاتی خواهد شد.

کارشناسان معتقدند که در این خصوص نگرانی های متعددی از جمله نامشخص بودن ابعاد توافق و خطر جاسوسی اطلاعات وجود دارد موضوعی که رییس کل بانک مرکزی آن را صحیحی نمی داند.


عضوکمیسیون اقتصادی مجلس نهم شورای اسلامی گفت: پیشگیری از خروج نفت خام و جایگزینی محصولات ثانویه بر مبنای اقتصاد مقاومتی ، بسیاری از مشکلات پیش رو را برطرف می سازد .

وزیر اقتصاد گفت: با توجه به اعتقادات دینی و مسئولیت دولتی که در گردن دارم در خصوص فیش های حقوقی غیر متعارف از عموم ملت ایران پوزش می طلبم.

درصورتیکه نمایندگان آمریکایی مانع خرید ایران از شرکت های هواپیمایی بوئینگ و ایرباس شوند ،برجام را نقض کرده اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
حراج سکه در اراک
آخرین اخبار