در پی حادثه تروریستی؛

تجری: فلاحت‌پیشه در حال پیگیری و دستگیری عوامل حمله تروریست‌ها است

نماینده گیلان‌غرب گفت: فلاحت‌پیشه در حال پیگیری و دستگیری عوامل حمله تروریست‌ها است.

تجری:  فلاحت‌پیشه در حال پیگیری و دستگیری عوامل حمله تروریست‌ها است
فرهاد تجری نماینده گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جزئیات سوقصد حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در سلامت کامل به سر می‌برد و هیچ آسیبی به وی نرسیده است.

نماینده گیلان‌غرب در گفت‌وگویی اذعان داشت: در حادثه سوقصد امروز متاسفانه راننده فرماندار در همان لحظه به شهادت رسید و مسئول شبکه بهداشت شهرستان نیز چند لحظه بعد به شهادت رسیدند و فرماندار و مدیر کل شیلات استان مجروح شدند که در حال حاضر تحت نظر تیم پزشکی قرار دارند.

وی افزود: نماینده اسلام‌آبادغرب و فرماندار و جمعی از مسئولان عازم شهر ریجاب بودند تا مشکلات مردم را بررسی نمایند و چون مشکل اصلی مسئله شیلات بود مدیر کل شیلات استان نیز همراه آنها بود.

نماینده گیلان‌غرب در مورد چگونگی انجام این حمله تروریستی تصریح کرد: متاسفانه خودروهای حامل نماینده اسلام‌آبادغرب، فرماندار و همراهانشان در سه کیلومتری مقصد بودند که ناگهان توسط یک خودروی سواری با سرنشینان مسلح مورد حمله قرار گرفتند که ماشین‌های آنها به رگبار بسته شد.

تجری در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: در حال حاضر خود آقای فلاحت‌پیشه در حال پیگیری و دستگیری عوامل این حمله تروریستی است تا آنها را به دستگاه قضایی و امنیتی کشور تحویل دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فلاحت ، قصد ، ناکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار