یونسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخورد "روحانی" با متخلفان مالی بی‌سابقه بود/ مفاسد اقتصادی پنهان نیز باید برملا شوند

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: روحانی با برکناری مدیران عالی اقتصادی و بانکی متخلف، اتفاق بی‌سابقه‌ای را رقم زد.

شحسن یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان، در خصوص تاثیر موضوع فیش‌های حقوقی نجومی بر حمایت یا عدم حمایت مردم از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: دولت تاکنون با قدرت و جدیت با این پدیده نامتعارف برخورد کرده است.

این فعال اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه دولت باید فارغ از توجه به تاثیر این ماجرا بر انتخابات سال آتی با مفسدان مالی برخورد کند، اظهار داشت: اگر به اتفاقات مشابه در دولت‌های گذشته توجه کنیم، مشاهده می‌شود که روحانی با برکناری مدیران عالی اقتصادی و بانکی متخلف، اتفاق بی‌سابقه‌ای را رقم زد.

وی با اشاره به جدیت روحانی در برخورد با مفسدان اقتصادی تصریح کرد: در اینکه دریافت فیش‌های حقوقی کلان تخلف است هیچ شکی نیست اما پیش از مطرح شدن این موضوع نیز تخلفات اقتصادی بسیاری صورت گرفته بود که متاسفانه روی آن‌ها سرپوش گذاشته شد.

یونسی با بیان اینکه فسادهای اقتصادی فراتری به ویژه در بخش‌های غیردولتی رخ داده است اما از آنان سخنی گفته نمی‌شود، افزود: ماجرای فیش‌های حقوقی نجومی در مقابل بسیاری از مفاسد اقتصادی پنهان، ناچیز است و باید این مفاسد را هم شناسایی و ریشه‌کن کرد.

این فعال اصلاح‌طلب در پایان خاطرنشان کرد: دولت تا به اینجا خوب کار کرده است اما نباید افرادی جایگزین مدیران متخلف سابق شوند، که منجر به سلب اعتماد مردم از دولت شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار