حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر:

طرح نسبت‌‌های ناروا، اعتماد مردم را زیر سوال می‌برد/ با سوء‌استفاده‌کنندگان، با قاطعیت برخورد شود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اگر فردی تخلف کرده، قانون، راه برخورد با وی را تعیین کرده است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین "سید علی قاضی عسکر" نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند، افزود: اتهام وارد کردن به یکدیگر در میان رده‌های مختلف مسئولان نظام، نگران کننده است.

وی با بیان اینکه اتهاماتی که به دنبال موج اخیر در کشور مطرح می شود، جز ایجاد یأس، ناامیدی و دلزدگی در مردم، تأثیر دیگری ندارد، اظهار داشت: مسئولان نظام برای حل مشکلات باید دست به دست هم بدهند.

قاضی عسکر، در جمع اعضای شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، افزود: با طرح نسبت‌های ناروا به یکدیگر، اعتماد مردم به مسئولان زیر سوال خواهد رفت و اینگونه وانمود خواهد شد که همه مسئولان، اهل سوء استفاده مالی هستند که این، ظلمی بزرگ به انقلاب و مردم است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت یادآور شد: متهم ساختن یکدیگر به سوء استفاده‌های بزرگ مالی، جز ایجاد یک اجماع مرکب بر عدم صلاحیت طرفین، چیز دیگری نصیب مردم نخواهد کرد.

قاضی عسکر، فداکاری‌های مردم در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و تأکید کرد: مردم باید به آینده امیدوار باشند و احساس کنند شرایط رو به بهبود است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری موجود در جامعه، از مسئولان خواست همه دست به دست هم بدهند و با محور قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و راهکارهای ارائه شده توسط معظم‌له در آغاز سال جاری، برای حل معضلات بزرگ اقدام کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در ادامه، با تأکید بر اینکه نباید مردم را نادیده گرفت، افزود: اگر فردی تخلف کرده، راه برخورد با وی را قانون تعیین کرده است، وظایف و مسئولیت‌های قوای سه‌گانه نیز مشخص است و هرکس سوء استفاده مالی کرده باید هر یک از قوا به وظایفشان عمل و قاطعانه با او برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با اشاره به اینکه از طرح اینگونه جار و جنجال‌ها و دامن زدن به آن در رسانه‌ها، تنها دشمن سود می‌برد، تصریح کرد: این گونه رفتارها مسیر ما را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند و راه صحیح، همان تقوی و ورع الهی است.

وی یادآور شد: این مسایل در زمان امیرمومنان هم اتفاق می‌افتاد و آن حضرت، وقتی متوجه می‌شدند، سریع و قاطعانه برخورد می‌کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، با تأکید بر اینکه اگر در جامعه سوء استفاده اتفاق می‌افتد باید درست و منطقی با آن برخورد شود، افزود: در اوایل سال آینده، انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و اگر این اتهام زنی‌ها ادامه پیدا کند و اشخاص و رسانه‌ها هم به آن دامن بزنند، به یأس و ناامیدی مردم منجر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید شعار اقدام و عمل را سرلوحه فعالیت‌هایشان قرار دهند و با تلاش برای کاهش مشکلات، مردم را به آینده امیدوار کنند.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار