حرف هایی از نوع حاشیه در تمرین استقلال؛

منصوریان:نفت امشب تکلیف را روشن نکند، شکایت می کنم/جای من و دایی عوض شده است

حرف های جنجالی علی منصوریان در تمرین امروز استقلال بازی این تیم مقابل نفت را حساس تر کرد و شاید تا شروع لیگ موضوع بحرانی تر هم بشود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص اردوی ارمنستان اظهار داشت :خدا رو شکر اردوی خوبی بود و از کیفیت زمین چمن، کمپی که در اختیارمان بود، استخر و سونا و به خصوص تغذیه مناسبی که داشتیم، بسیار راضی بودم. جا دارد از هیات مدیره و ادموند اختر تشکر کنم

وی ادامه داد:از عملکرد بازیکنانم به لحاظ فنی و اخلاقی هم که خیلی راضی هستم، به خصوص از خسرو حیدری و مهدی رحمتی که نظم تیم را حفظ کردند. شرایط تیم ما بسیار عالی بود و به لحاظ نظمی به خوبی عمل کردیم و باید بگویم به نظم اعتقاد خاصی دارم . حتی مسئول کمپ آنجا به ما گفت که شما حتی از تیم ملی ارمنستان هم منظم‌تر بودید.

منصوریان درباره وضعیت شهباززادگفت: شب گذشته با او صحبت کردم و قرار شد امروز به ما خبر بدهد.من به شخصه دوست دارم سجاد در استقلال بماند چرا که به او نیاز داریم اما در هر صورت باید ببینیم وضعیت به چه شکل خواهد شد .

وی در مورد وضعیت سیاسی ترکیه گفت: عکسی از طارمی و رضاییان در شرایط نا به سامان ترکیه دیدم و بر همین اساس به شهباززاده هم گفتم در این اوضاع ناآرام لازم نیست حساسیت نشان دهد و در سوپرلیگ ترکیه بازی کند. به او گفتم اگر به استقلال بازگشت باز هم خواستی به ترکیه بروی من تو را در اختیار باشگاه می‌گذارم،در هر صورت دوست دارم او در تیم بماند،امیدوارم انتخاب خوبی را انجام دهد. 


سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حاج صفی گفت:حاج صفی بازیکن خوبی است و ما در مسیر استقلال پیش می رویم هنوز هم نقل و انتقالات باز است اما باید بگویم ما نیز در تیممان دو سه جوان داریم که آنها امتحان خود را در اردوی ارمنستان پس داده اند و در نظر داریم از حضور آنها استفاده کنیم اما باید در نهایت ببینم شرایط حاج صفی به چه شکل خواهد بود


منصوریان درباره جدال با نفت تهران گفت :دیدار با نفت تهران به دلیل شرایط تعیین تکلیف نفت و بدنسازی که بازیکنان ما انجام داده اند برای نفت مناسب تر است چرا که بازیکنانی که در حال بدنسازی بود اند چند هفته ای تا رسیدن به شرایط مسابقه فاصله دارند و باید بدن های آنها آزاد شود.


وی در مورد این دیدار گفت:دوستی من و دایی بسیار دیرینه و خوب است و فقط جای ما دو تا عوض شده و وی به نفت رفته و من از نفت به استقلال آمدم.


وی در مورد شرایط سید حسین حسینی درواز بان مصدوم استقلال گفت:تا 27 ساعت آینده کادر پزشکی وی را تعیین تکلیف می کند و احتمالا در شرایط بازی نیز قرار دارد و به ما کمک می کند.


منصوریان در مورد حضور حسین آشنا گفت: برای برخی افراد متاسفم از حسین آشنا عذر می خواهم چرا که وی فقط برای دیدار با من در تمرین حاضر شده بود.

وی در مورد شکایت از باشگاه نفت گفت:اگر در جلسه امشب تکلیف مطالبات من روشن نشود از آنها شکایت می کنم اما امیدوارم که آنها به تعهداتشان پایبند باشند.

منصوریان  همچنین  قبل از تمرین در حاشیه مراسم تجلیل از داوران نیز گفت:باید از جامعه داوری حمایت کنیم. این نسلی که من داخل این مراسم دیدم نسلی است که فکر می کنم می تواند بسیار خوب کار کند. ما مربیان باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

وی درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: خوشبختانه قرعه کشی به صورتی بود که ما قبل از دربی در تهران هستیم و تنها قرعه ای که بد بود بازی مقابل در مرحله برگشت هم بازی قبل از دربی باید به تبریز برویم.

منصوریان درباره اولین بازی استقلال و بحث محرومیت تماشاگران گفت: تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا از حق خود دفاع کنیم الان 15 تا 20 سال است که محروم کردن تماشاگران در اروپا منسوخ شده است.

 
منصوریان درباره وضعیت شهباززاده گفت: من به طور رسمی اعلام کردم که به وجود این بازیکن نیاز داریم و باید بگویم ما علاقه ای نداریم که او از ما جدا شود اما وقتی می بینیم مقاومت می شود حتما می خواهد برای آینده خود تصمیم بهتری بگیرد. قرار بود تا امروزبه من خبر بدهد اما فعلا منتظر هستیم.من با توجه به حضور سجاد شهباززاده مهاجمانم را جذب کردم.

سرمربی استقلال درباره جلسه احسان حاج صفی با برادران شفیع زاده در دوبی گفت: شما خبرنگاران چیزهایی را می دانید که من از آنها اطلاعی ندارم.

وی افزود: اردوی بسیار خوبی را در ارمنستان برگزار کردیم و تا به اینجا چیزی حدود 75 درصد به آمادگی های لازم رسیده ایم و در نهایت  چهار روز بازی می کنیم و بعد 28 روز فرصت داریم که دوباره روی آمادگی بازیکنان اقدامات لازم را انجام دهیم.

منصوریان درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: در مورد این مساله من نمی توانم حرفی بزنم و این سوال باید از نفرات پرسپولیس پرسیده شود. 

وی درباره رویارویی استقلال و نفت و اینکه آیا امکان دارد در این بازی روی نیمکت ننشیند اذعان داشت: احتمال این مساله صفر است و من فقط این حق را برای استقلال قائل هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: در ابتدا باید بگویم  پس از چند سال حضور در تیم ملی وارد فضای باشگاهی شدم و هیچ گاه این اجازه را به خودمان ندادیم که داور را نقد کنیم .به طور قطع همیشه داور در بازی ها قضاوت می کند نه یک کامپیوتر بنابراین گاهی ممکن است که اشتباهات به سودمان باشد گاهی به ضررمان اما باید تلاش کنیم آستانه تحمل مان را بالا ببریم. جامعه داوری ما جامعه مظلومی است و لازم است که ما کشوری مثل آلمان را الگو قرار داهیم به مهدی تاج هم  گفتم نباید مشکلات داوری را علنی کنیم و کمیته داوران باید مخفی کار کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.