آبادان؛

کم کاری دستگاههای اجرایی آبادان در رفع مشکلات این شهرستان

کم کاری دستگاههای اجرایی آبادان در پیگیری و رفع مشکلات مبتلا به حوزه فعالیتهاشان غیرقابل اغماض است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار آبادان در جلسه هماهنگی شورای کشاورزی با محوریت آب گفت: از دستگاههای اجرایی به دلیل انجام ندادن درست وظایف محوله گلایه مند هستیم، دستگاههای اجرایی بایستی کارهای مربوطه را بر اساس وظیفه ای که بر عهده دارند به انجام برسانند و هر جا نیاز به همکاری و مداخله فرمانداری بود قطعا در کنار آنها خواهیم بود.

محمدرضا حقیقت  از کشاورزی به عنوان محوریت اصلی توسعه استان خوزستان نام برد و افزود: آبادان در زمینه تولید محصولات باغی و به خصوص خرما رتبه نخست را در سطح استان خوزستان دارا است و باید در حفظ این جایگاه تلاش بیشتری انجام شود.

وی گفت: با توجه به وجود زمین حاصلخیز، آب و نیروی کار مستعد در شهرستان آبادان باید فعالیتهای حوزه کشاورزی با شتاب بهتر و بیشتری از سوی متولیان امر دنبال شود.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار آبادان  از سایت پرورش میگو چوئبده به عنوان بخشی از صنعت کشاورزی استان نام برد و افزود: سایت پرورش میگوی چوئبده ظرفیت بالقوه ای دارد که متاسفانه بنا به دلایلی از جمله فرسودگی سایت شاهد رشد چشمگیر و قابل توجه در این بخش نیستیم.

حقیقت از کمبود نقدینگی به عنوان مشکل عمده پرورش دهندگان میگو در سایت چوئبده نام برد و گفت: یکی از راههای اشتغال، تولید مولد و ارزش افزوده سایت پرورش میگو چوئبده است که چاره ای جز حمایت و کمک به راه اندازی بخش توسعه ای آن نداریم.

وی  از تعیین تکلیف مزارع پرورش میگو به ویژه مزارعی که از سوی مالکان رها شده اند به عنوان یکی از راههای برون رفت از وضعیت فعلی در این سایت برشمرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.