کارخانه بمب سازی وحشتناک داعش که ارتش ترور در آن سلاح می سازد+ تصاویر

تروریستهای داعش در کارخانه بمب سازی خود در فلوجه، انواع سلاح های وحشتناک را تولید می کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت اکسپرس، در دو سال گذشته، کارشناسان فنی داعش از انبارها و خانه های فلوجه برای ساخت مواد منفجره دست ساز استفاده کرده اند. اقدامات بی رحمانه تروریستهای داعش باعث کشته و زخمی شدن بیش از هزاران غیرنظامی و نیروهای دولتی شده است. 

پس از آزادسازی فلوجه، این کارخانه بمب سازی بوسیله ارتش عراق کشف شد. تصاویر این کارخانه بمب سازی قرار است امشب در یک شبکه تلویزیونی آلمانی پخش شود. 

در میان سلاح های تولید شده در کارخانه بمب سازی گروه تروریستی داعش می توان به خودروهای بمب گذاری شده، تله های انفجاری و موشک اشاره کرد. بسیاری از این سلاح ها در حملات تروریستی بغداد استفاده شده است.

خبرنگاران تلویزیون آلمان که توانستند به این کارخانه دسترسی پیدا کنند از وجود بیش از 50 کارگاه آموزشی در آن خبر دادند. هر کدام از این کارگاه ها به بخشی از فرآیند تولید می پردازد؛ از برش قطعات گرفته تا ساخت و پرکردن آنها با مواد منفجره.

از جمله دیگر سلاح های تروریستهای داعش که در این کارخانه کشف شد می توان به "موشک جهنمی" نیز اشاره کرد. به دلیل اینکه این موشک با بیش از 20 کیلوگرم مواد منفجره پر می شود، تروریستهای داعش این نام را برای آن انتخاب کرده اند.

کارخانه بمب سازی وحشتناک داعش که ارتش ترور در آن سلاح می سازد+ تصاویرکارخانه بمب سازی وحشتناک داعش که ارتش ترور در آن سلاح می سازد+ تصاویر
کارخانه بمب سازی وحشتناک داعش که ارتش ترور در آن سلاح می سازد+ تصاویرکارخانه بمب سازی وحشتناک داعش که ارتش ترور در آن سلاح می سازد+ تصاویر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۹ ۳۰ تير ۱۳۹۵
باسلام.فقط لطفا مسولان عراقی این پیا را دریافت کنند .هرگز نگذارید خون بیگناهانتان پایمال شود.جنایتکاران اسپایگر را به اشد مجازات برسانید و به داعسی وخیانتکاران همدست انان بفهمانید که خون بیگناهان اسپایگر پایمال نخواهد شد.ان افراد دخیل در این جانایت فجیع از پست ترین عالمند وباید محو شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۳۰ تير ۱۳۹۵
خدایا خودت به داد بنده های بی گناهت برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۹ تير ۱۳۹۵
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۹ تير ۱۳۹۵
تمام کارخانه داعش را سرنگون کونید
-
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
البت دوستان این سلاح ها همش فیلمه !با این سلاح ها که نمیشه تو دنیای پیشرفته امروز جنگید.داعش الان سلاح های پیشرفته ای داره که بعضی از اونها فقط در چند ارتش پیشرفته دنیا یافت میشه .البته اصلا منظورم تو ارتش آمریکا اینا نیستا تو ارتشهای دیگه!
آخرین اخبار