همدان؛

دروس جدید در پایه دهم مدارس آموزش و پرورش

معاون متوسطه آموزش وپرورش کشور از ارائه دروس جدید در پایه دهم مدارس کشور خبر داد.

دروس جدید در پایه دهم مدارس آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛آقای زرافشان در همایش توجیهی آموزشی مدیران مقطع متوسطه برای هدایت تحصیلی واستقرار پایه دهم با اعلام این مطلب گفت : فناوریهای جدید ارتباطی هویت جوانان را به چالش کشانده ومی طلبد ما با برنامه های جدید تصمیم گیری کنیم .

 او در خصوص ارائه دروس جدید در پایه دهم افزود : سواد رسانه ای ، کارآفرینی ، انسان و سلامت و انسان و محیط زیست از دروس جدید ارائه شده است.

معاون متوسطه آموزش وپرورش کشور در این همایش  گفت: نشست ملی هویت در سند تحول دانش آموزان متوسطه بزودی در استان سیستان وبلوچستان برگزار می شود تا متناسب تر برنامه ریزی کنیم

آقای زر افشان با بیان اینکه در حال حاضراز سه و نیم میلیون دانش آموز متوسطه 700 هزار نفر در شاخه عملی مشغول به تحصیلند خاطرنشان کرد : در سالهای آتی و با افزایش اعتبارات این تعداد به یک میلیون ودویست هزار نفر افزایش می یابند.

 او در مورد اعتبارات مقاطع مختلف دانش آموزی نیز گفت : اعتبارات مقاطع مختلف تحصیلی 140 میلیاردتومان است که از این میزان 34 میلیون به هنرستانها اختصاص دارد .

حدود 120 هزار دانش آموز استان همدان در مقطع متوسطه تحصیل می کنند .
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.