کرمان؛

بیش از 30 هزار دقیقه برنامه ویژه ماه رمضان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: 30 هزار و 289 دقیقه برنامه ویژه ماه مبارک رمضان از این رسانه در کرمان پخش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد علی رمضانی روز دوشنبه در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزارکنندگان مراسم جمع خوانی قرآن کریم در شهر کرمان افزود: روزانه 17 ساعت کار ویژه ماه رمضان از صدا و سیمای مرکز کرمان پخش شده که بی سابقه بوده است.
وی اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز کرمان در ماه رمضان سال جاری با پخش جمع خوانی قرآن کریم از شبکه استانی توانست بخش کوچکی از دین خود را به مردم استان کرمان ادا کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: اجرای برنامه جمع خوانی قرآن کریم با هماهنگی همه دستگاه ها و آحاد مختلف مردم در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.
وی تاکید کرد: سایرین باید کرمان را باید با آیین عزداری محرم، جمع خوانی قرآن کریم، افتخارات دفاع مقدس و سایر افتخارات بشناسند.
وی گفت: شناساندن و معرفی استان کرمان به سایر نقاط کشور و دنیا وظیفه همه ارگانها و نهادهاست.
علیرمضانی تصریح کرد: همه باید در راه بروز، ظهور و معرفی استان کرمان به کشور تلاش کنیم و شاید سهم صدا و سیما به عنوان رسانه ملی بیشتر از سایر بخش ها باشد اما همه تکلیف بر عهده صدا و سیما نیست.
وی گفت: صدا و سیمای مرکز استان معرفی کرمان را در ابعاد مختلف آغاز کرده است.
وی با اشاره به پخش مستقیم برنامه ثبت جهانی روستای صخره ای میمند از شبکه های مختلف صدا و سیما اظهار کرد: طبق اظهارات مسئولان میراث فرهنگی استان کرمان بعد از پخش سراسری این برنامه، امسال 48 درصد میزان بازدید از میمند افزایش پیدا کرد و این اثرگذاری رسانه است.
علیرمضانی گفت: راهپیمایی 22 بهمن، نماز عید فطر و سایر برنامه و آیین های استان کرمان با حجم بالایی شبکه های سراسری صدا و سیما پوشش داده شده است.
وی افزود: کرمان برای شبکه سراسری به یک امکان قوی در همه ابعاد تبدیل شده است.
وی افزود: حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: کرمان از میانگین کشوری حضور بالاتری داشت.
مدیرکل صدا و سیمی کرمان اظهار کرد: طبق عدله زیاد می دانیم شبکه کرمان طرفداران زیادی در کشور دارد.
علیرمضانی تصریح کرد: پخش مستقیم جمع خوانی قرآن کریم سال جاری بدون حاشیه29 روز برنامه زنده بدون یک حاشیه و اشکال فنی برگزار شد.
وی از راه اندازی مهدکودک در حاشیه جمع خوانی قرآن کریم به عنوان اقدامی جالب اشاره کرد و افزود: این مهدکودک روزانه 120 کودک را پذیرش می کرد.
وی بیان کرد: جلوه های تصویری زیبایی که از جمع خوانی قرآن کریم به نمایش گذاشته شد موجب احساس غرور در کرمانی ها شد.
وی گفت: پخش تصویر نماز عید فطر کرمان با حضور سردار سلیمانی از افتخارات استان کرمان بود.
وی با بیان اینکه کار جمعی همواره نتیجه می دهد گفت: سالهای آینده نیز با انجام کار جمعی موجبات سربلندی کرمانی ها را بیش از پیش فراهم کنیم.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی تکلیف شرعی و قانونی و استانی ما برای ساختن استان کرمان و کشور است.
وی اظهار کرد: استان کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است و همواره در بخش های مختلف پیشتاز بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.