کرمان؛

پناهی امن برای زنان بی پناه

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان از ایجاد مکانی برای زندگی زنان بی خانمان توسط شهرداری با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

پناهی امن برای زنان بی پناهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا محمدرضاخانی با بیان اینکه این مکان مجموعه ای است که امید به زندگی را برای زنان بی سرپرست فراهم می‌کند، اظهار کرد: با توجه به مشکلات خاص این عده از بانوان و همچنین نیاز آنها به نهادهای حمایتی جهت گذران زندگی، بر آن شدیم تا با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان نسبت به اختصاص مکانی برای زندگی و امرار معاش آن دسته از بانوان که دچار بیماری اعتیاد هستند و یا بی سرپرست و بد سرپرست می‌باشند، اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در گام اول، نوسازی، مرمت و تجهیز این مکان به وسایل معیشتی و بهداشتی در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت، گفت: در گام بعدی اقدامات لازم جهت هماهنگی با مراکز فنی و حرفه ای به عمل آمد تا شرایط حرفه آموزی و اشتغال آنان نیز تسهیل شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان افزود: اختصاص تعدادی از غرفه‌های بازارچه خوداشتغالی واقع در خیابان ابوذر نیز از دیگر کارهایی بود که شهرداری کرمان در جهت رفع مشکل بیکاری بانوان مذکور به انجام رساند.

محمدرضاخانی خاطرنشان کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر استان در این راستا نقش بسیار پررنگی را ایفا کرد و سردار چناریان دبیر محترم ستاد، با ایجاد فضای همکاری و بستر سازی مناسب جهت این امر مهم، یکی از ارکان به نتیجه رسیدن آن بود که انتظار می‌رود خروجی مناسب و مثبتی را در بر داشته باشد
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار