وزارت کشور افغانستان حمله تروریستی شب گذشته در توابع حوزه نهم امنیتی شهر کابل را محکوم کرد.

وزارت داخله حمله تروریستی شب گذشته در کابل را محکوم کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور داخله/ کشور افغانستان با انتشار اعلامیه‎ای حمله تروریستی شب گذشته در توابع حوزه نهم امنیتی شهر کابل را محکوم کرد و از فداکاری و شهامت نیروهای امنیتی در مبارزه با تروریستها قدردانی نمود.

در اعلامیه وزارت داخله آمده است که حوالی ساعت ۱:۳۰ شب گذشته یک گروه از تروریست‎ها که به جنگ افزار مجهز بودند، با استفاده از یک موتور حامل مواد انفجاری، یک شرکت خارجی بنام «نورت گیت» ، در مربوطات حوزه نهم امنیتی کابل هدف قرار قرار دادند.
 
ابتدا تروریست‎ها موتور حامل مواد انفجاری را در نزدیکی دیوار این مجتمع منفجر کرده و به دنبال آن سه تروریست دیگر دریک سرای شخصی که در نزدیکی این مجتمع قرار دارد، وارد شده و از آنجا اقدام به تیراندازی کردند.
 
هم‎چنین در اعلامیه وزارت داخله آمده است که نیروهای ویژه پلیس، بلا فاصله به محل حادثه رسیدند و عملیات مبارزه با تروریست‎ها را آغاز کردند که این عملیات به خاطر آسیب نرسیدن به غیر نظامیان و تانکرهای تیل با دقت و احتیاط بیشتری اجرا شد و سر انجام ساعت ۷:۳۰ صبح امروز با کشته شدن سه مهاجم درگیری پایان یافت.

در این رویداد تروریستی، یک سرباز پلیس شهید و چهار سرباز دیگر زخمی شدند.
 
وزارت امورداخله ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی از شجاعت و پایمردی نیروهای پلیس ملی برای دفع این توطئه دشمنان مردم افغانستان قدردانی نموده است.

گروه طالبان مسئولیت حمله شب گذشته در کابل را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.