خونین‌ترین برادرکشی تروریست‌ها؛

تیراندازی وحشیانه داعشی‌ها به یکدیگر/ کشته و زخمی شدن 22 تروریست+ تصاویر

تروریست‌های خارجی و محلی داعش در عراق به روی هم آتش گشودند که منجر به کشته و زخمی شدن 22 نفر از آنان شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، سرکرده تروریست‌های خارجی داعش به دلیل پیروی نکردن از فرامین، به روی تروریست‌های محلی این گروه در اردوگاهی در عراق آتش گشود. 

بر این اساس، این تیراندازی مرگبار در اردوگاهی در موصل و در شهر نینوا روی داد. برخی منابع تشدید اختلافات میان تروریست‌های خارجی و تروریست‌های محلی را دلیل این تیراندازی دانسته‌اند. تروریست‌ها در این تیراندازی با اسلحه‌های سبک به روی یکدیگر آتش گشودند که منجر به کشته شدن 2 تروریست و زخمی شدن 20 نفر شد.
 
بنابر این گزارش، تروریست‌های محلی در اردوگاه آموزشی نینوا به دلیل حسادت به تروریست‌های خارجی که پست‌های مهمی در این گروه مانند دادگاه به اصطلاح شریعت داعش و پلیس به دست آورده‌اند، خشمگین بودند. برخی از منابع داخل اردوگاه داعش اعلام کردند در این تیراندازی دستکم 2 تروریست کشته و 7 نفر زخمی شدند. 

این گزارش می‌افزاید: بنابر گفته منابع آگاه در داخل اردوگاه آموزشی داعش در نینوا، اختلاف‌ میان تروریست‌ها زمانی تشدید شد که نیروهای عراقی داعش از پیروی از فرامین سرکرده تروریست‌های خارجی خودداری کردند. پس از این اتفاق بیش از 20 نفر از تروریست‌ها به روی یکدیگر آتش گشودند. 

خونین‌ترین تیراندازی داعشی‌ها به یکدیگر/ کشته و زخمی شدن وحشیانه 22 تروریست+ تصاویر

خبر اختلاف میان تروریست‌های داعشی و آتش گشودن آنها به روی هم درحالی منتشر می‌شود که نیروهای عراقی در حال عملیات برای بازپس‌گیری سرزمین‌های تحت تصرف داعش هستند. بیش از یک سوم کشور عراق نزدیک به دو سال است که تحت تصرف داعش است. با این وجود، با آغاز عملیات نیروهای مردمی عراق علیه تروریست‌ها، داعش بیشتر سرزمین‌های تحت تصرف خود را از دست داده است.

خونین‌ترین تیراندازی داعشی‌ها به یکدیگر/ کشته و زخمی شدن وحشیانه 22 تروریست+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
ان شا الله ظهور نزديكه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
خدا رو شکر انشا الله همشون بمیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
خدارا شُکر. انشاءالله از این اتفاقات بینشون زیاد بیوفته
Germany
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
به به، داعشی ها که اعلام کردند درراه خدا با کفار می جنگند چی شد که در راه نفس با همدیگر درگیر شدند. یاد مثل مشهور افتادم که دروغگو کم حافظه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
فرزندان نامشروع آل سعود به جان هم افتاده اند.
آخرین اخبار