باهنر در نشست پیش‌کنگره جامعه اسلامی مهندسین:

رکود و بیکاری دو مشکل اصلی کشور است/مجلس دهم شبیه مجلس ششم نخواهد بود

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مجلس دهم شبیه مجلس ششم نخواهد بود و در عین حال استعداد یک مجلس کارآمد را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست پیش‌کنگره دوازدهم تشکل متبوعش با اشاره به ریشه‌های کودتای نافرجام ترکیه و مواضع جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: مسؤلان ترکیه‌ای اکنون متوجه شده‌اند کشورهایی که ادعای دوستی با این کشور را داشتند در ماجرای کودتا چگونه پشت آنها را خالی کردند.

وی افزود: تلقی اینکه سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و غرب از جریان کودتا مطلع نبودند بسیار ساده انگار است.

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون سیاست داخلی کشور، تشکیل مجلس دهم و توفیق اصولگرایان در تصاحب کرسی‌های هیئت رئیسه مجلس گفت:  103 رای محمد رضا عارف، نشان از ظرفیت نهایی اصلاح‌طلبان در مجلس دهم بود.

وی با تاکید براینکه مجلس دهم شبیه مجلس ششم نخواهد بود، گفت: مجلس دهم استعداد یک مجلس کارآمد را دارد و امیداوریم که این مهم تحقق یابد.

باهنر در ادامه اظهار داشت: هر چند اصولگرایان در تهران برای ورود به مجلس موفق نبودند اما این گونه رای‌دادن مردم سرمایه اجتماعی خوبی برای انتخابات‌های دیگر است که از این سرمایه اجتماعی باید به خوبی استفاده کرد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه نباید فضای حال حاضر کشور را انتخاباتی کرد، گفت: احزاب و تشکلها میتوانند در جلسات درون حزبی به موضوع انتخابات بپردازند و برنامه ریزیهای در این زمینه داشته باشند.

باهنر در این نشست به تحلیل نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم پرداخت  و رکود و بیکاری را دو مشکل اصلی کشور عنوان کرد و  برجام را یکی از دستاورد مهمی دانست.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در این نشست به  تحلیل تحرکات رئیس دولت نهم و دهم پیش از انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و تحلیلی نیز از میزان رای رئیس دولت یازدهم در انتخابات پیش‌رو ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار