ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی از اصلاح‌طلبان کاملا مصمم به حمایت از روحانی هستند

عضو حزب موتلفه گفت: برخی از اصلاح‌طلبان کاملا مصمم به حمایت از روحانی هستند اما بعضی دیگر نظر متفاوتی دارند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: قطعا روحانی وارد عرصه انتخابات 96 می‌شود و هیچ دلیلی وجود ندارد که وی به دنبال دو دوره‌ای شدن ریاست جمهوری‌اش نباشد.

عضو حزب موتلفه در خصوص اولویت‌های دولت در یک سال باقی مانده از فعالیتش گفت: مردم به دولت یازدهم امید بسته بودند و انتظارشان از دولت این است که به وعده‌هایش به ویژه در زمینه برجام عمل کند، در غیر این صورت در تصمیم‌شان برای حمایت از روحانی تجدیدنظر می‌کنند.

وی در واکنش به میزان احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات آتی بیان داشت: اصلاح‌طلبان در این زمینه دو گروه شده‌اند.

ترقی با اشاره به اینکه برخی از اصلاح‌طلبان کاملا مصمم به حمایت از روحانی هستند، تصریح کرد: در مقابل عده‌ای دیگر معتقدند که گره زدن سرنوشت اصلاح‌طلبان به روحانی در صورتی مفید است که وی در این مدت باقی مانده بتواند برخی از مشکلات کشور به ویژه در بعد اقتصادی را حل کند.

عضو حزب موتلفه در واکنش به علت حمایت برخی اصولگراها از روحانی گفت: هیچ یک از اصولگرایان به طور قاطعانه نگفته‌اند از روحانی در انتخابات سال آینده حمایت می‌کنند، بلکه منظور آنان این است که روحانی هم یکی از گزینه‌هایی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ملاک اصلی جریان اصولگرایی در این باره سخن آیت‌الله موحدی کرمانی، دبیر کل جامعه روحانیت است که حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات 96 را بعید دانسته است و دیگر اصولگراها نباید سخنی متناقض با وی بزنند.

ترقی در واکنش به این مسئله که آیا روحانی با توجه به در دست داشتن تریبون‌های رسمی می‌تواند رقبایش را برای انتخابات سال آینده مشخص کند، گفت: مسلما در همه دوره‌ها یک سری امکانات در اختیار رئیس جمهوری که سرکار است وجود دارد که دیگر کاندیداها از آن بی‌بهره‌اند، اما از نظر مردم عملکرد بسیار مهم‌تر از تبلیغات است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار