پیروزی سخت کانادا در مقابل صربستان / صربستان بازی برده را باخت

تیم ملی بسکتبال کاناداموفق شد صربستان را مغلوب کند .

پیروزی سخت کانادا در مقابل صربستان / صربستان بازی برده را باختبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دومین دیدار گروه دو بازی های بسکتبال بانوان المپیک از ساعت 45 :9 به وقت تهران برگزار شد و تیم های ملی بسکتبال کانادا و صربستان در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این کانادا بود که موفق شد با نتیجه 71 -67 حریفش را شکست دهد و به دومین پیروزی دست یابد . 
کانادایی ها در بازی اولشان موفق به شکست چین شده بودند اما صرب ها مغلوب اسپانیای قدرتمند شده بودند .

ترکیب صربستان : میراندا ، پتروویچ ، کرانیچ ، تامارا ، ساسا 

ترکیب کانادا :  کیم گاوچر ، راین کوک ، تورین ، کیا نورس ، میها ماریا

کوارتر اول 

صربستان 21 – 21 کانادا 

کوارتر اول ، دو تیم بازی را زیبا و نمایشی آغاز کردند. کانادایی ها که در اندیشه کسب دومین بردشان در المپیک بودند با بازی محکم و با برنامه صرب ها مواجه شدند به طوری که در ابتدا اختلاف زیادی با رقیبشان پیدا کردند . سبد اول را میراندا صرب بدست اورد . بانوان صربستانی که ضعف حریف را دیده بودند کمی نرم تر بازی کردند و با وجود اختلاف امتیازی که با حریف داشتند در پایان به تساوی رضایت دادند .

کوارتر دوم 

صربستان 19 - 11 

صرب ها که نمی خواستند خاطره تلخ بازی با تیم قدرتمند اسپانیا بار دیگر تکرار شود در این کوارتر شجاعانه جنگیدند و موفق شدند با یک بازی زیبا در نهایت پیروز میدان باشند . 

کوارتر سوم 
صربستان 17 – 13 کانادا 

صرب ها باز هم مانند کوارتر دوم در این کوارتر بازی را فوق العاده آغاز کردند و با یک بازی حساب شده توانستند به امتیاز برسند . اگر چه کانادایی ها حتی در لحظاتی از حریف پیش گرفتند اما نتوانستند تا پایان به این کار ادامه دهند و بازهم مغلوب حریف اروپاییشان  شدند . 

کوارتر چهارم 

صربستان 10 -26 

کوارتر چهارم با تمام کوارتر های قبلی متفاوت بود و این کنادایی ها بودند که توانستند شرایط را به کلی تغیر دهند و با انجام یک بازی زیبا و با برنامه صرب ها را به دردسر بیاندازند . بانوان صربستان که تمام مدت نسبت به حریفشان برتری داشتند نتوانستند به این شرایط ادامه بدهند و در پایان به مانند بازی قبلی شان با نتیجه نزدیک شکست خوردند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار