همدان؛

قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر همدان

به عقیده کارشناسان مسکن، برای قیمت‌گذاری یک منزل مسکونی آیتم‌های مختلفی نقش دارد به طوریکه «منطقه شهر» از مهمترین آیتم‌های قیمت‌گذاری یک ملک یا زمین به شمار می‌رود.

قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهر همدان به چهار منطقه شهری تقسیم شده که مناطق یک و دو واقع در دامنه کوهستان الوند و بهترین و خوش آب و هواترین بخش شهر را شامل شده و به بالای شهر معروف است و مناطق سه و چهار واقع در قسمت‌های شمالی شهر از قبیل شهرک‌ها و حواشی به پایین شهر شهرت دارد.

قیمت املاک در محدوده‌های متفاوت همدان بر مبنای نوساز بودن از دیدگاه مشاورین املاک به شرح زیر است:

هر واحد مسکونی در استادان و پردیس که جزء مناطق بالای شهر همدان به شمار می‌روند به ترتیب از متری 4 میلیون و 500 هزار تومان تا 6 میلیون و 300 هزار تومان و از 3 میلیون و 300 هزار تومان تا 3 میلیون و 600 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین هر واحد مسکونی در منطقه سعیدیه از متری 4 میلیون تا 4 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت مسکن در شهرک مدنی براساس آیتم‌های مطرح شده از متری یک میلیون تا یک میلیون و 400 هزار تومان بوده و در شهرک فرهنگیان قیمت هر واحد مسکونی از متری یک میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است.

در نقاط مرکزی شهر همدان از جمله خیابان باباطاهر و بلوار کاشانی نیز قیمت مسکن از متری 2 میلیون تومان تا 2میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است.

هر واحد مسکونی در مناطق حصار امام خمینی(ره) و خضر واقع در مناطق شمالی شهر همدان به ترتیب از متری 800 هزار تومان تا 900 هزار تومان و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.