غیاثی: رجبی در المپیک احساس مسئولیت ندارد/ موفقیت صمیمی بعید است

کارشناس دو ومیدانی کشورمان گفت: رجبی و صمیمی رکوردهای خوبی ندارند و تمرینات موفقی را پشت سر نگذاشته اند در همین راستا موفقیتشان در المپیک بعید است.

 تیمورغیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره تفتیان و رضا قاسمی اظهارکرد: امیدوارم قاسمی و تفتیان ابتدا در المپیک 2016 عملکرد خوبی را از خودشان ارائه دهند تا مرحله نیمه نهایی صعود کنند و پس از آن به دنبال شکستن رکورد ملی باشند. 
 
وی ادامه داد: رجبی طی این چند ماه به مرحله آمادگی متوسط رسیده و زیاد احساس مسئولیت نمی کند وی باید با مردم روراست باشد چرا که در المپیک مهم نتیجه گرفتن است نه فقط حضور در این بازی ها.
 
غیاثی افزود: صمیمی هم توانسته است سهمیه ورودی المپیک را کسب کند اما در چند مسابقه ای که شرکت کرد، هیچ پیشرفت خاصی در وی ایجاد نشده رکوردهای ضعیفی را به ثبت رسانده است با این شرایط بعید است در المپیک به موفقیتی دست پیدا کند فقط امیدوارم در ریو بتواند پرتاب های خوبی را انجام دهد جزء 12 پرتابگر مرحله فینال باشد.
 
کارشناس دو و میدانی کشورمان درخصوص احسان حدادی تصریح کرد: حدادی می تواند مانند المپیک لندن به فینال این آوردگاه بزرگ ورزشی جهان صعود کند و یک مدال خوش رنگ برای کشورمان به ارمغان بیاورد.
 
وی گفت: ارزنده هم در پرش طول مانند المپیک لندن توانست سهمیه ورودی المپیک را کسب کند و امیدوارم همان طور که خودش در رسانه ها وعده داده است بتواند رکورد بالای 8 متر را به ثبت برساند تا جزء پرندگان صعود کننده به مرحله پایانی باشد.
 
غیاثی در پایان اضافه کرد: المپیک جایگاه ویژه ای دارد و که هر ورزشکاری در این رقابت ها نسبت به دیگران عملکرد بهتری داشته باشد توانایی کسب مدال را خواهد داشت.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار