اصفهان؛

پیام تبریک استاندار اصفهان برای کسب اولین نشان المپیکی ورزش این استان

استاندار اصفهان در پی قهرمانی سهراب مرادی وزنه بردار اصفهانی در بازی های المپیک را به مردم اصفهان، جامعه ورزش و خانواده این ورزشکار تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رسول زرگرپور در پیامی خود افزود: الطاف الهی و تلاش فراوان سهراب مرادی وزنه بردار شایسته اصفهان منجر به کسب نخستین مدال المپیکی با نشان خوشرنگ طلا برای ورزش استان شد و موفقیت دیگری را بر افتخارات این خطه ثبت کرد.
وی اضافه کرد: این موفقیت ارزشمند که در تاریخ ورزش استان به جاودانگی ثبت خواهد شد را به این ورزشکار قهرمان، ارزنده و غیرتمند، مردم شریف و جامعه ورزش کشور و استان تبریک می گویم.
شهردار اصفهان نیز در پیامی کسب این موفقیت را به شهروندان و خانواده بزرگ ورزش اصفهان تبریک گفت.
مهدی جمالی نژاد در پیام خود اعلام کرد: تلاش شورانگیز و ستودنی آقای سهراب مرادی برای احراز مقام نخست مسابقات وزنه برداری المپیک 2016 در وزن 94 کیلوگرم و کسب نخستین مدال المپیک استان اصفهان آن هم از نوع خوش رنگترین مدال ، برگ زرینی را در تاریخ این سرزمین ورق زد.
وی افزود: بی شک با این پیروزی بزرگ و غرورآفرین اشک شوق در دیدگان همه ایرانیان بویژه مردم قهرمان پرور و ورزش دوست اصفهان حلقه زد و همزمان با میلاد فرخنده امام رضا (ع)، روزی طلایی و ماندگار را برای همگان به یادگار گذاشت.
نخستین مدال طلای تاریخ ورزش اصفهان از بازی های المپیک در ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز توسط سهراب مرادی به دست آمد.
بازی های المپیک تابستانی 2016 ریو از 15 تا 31 مرداد به میزبانی ریودوژانیرو در کشور برزیل در حال برگزاری است.
از استان اصفهان پنج ورزشکار در بازی های المپیک 2016 ریو دوژانیرو حضور دارند.
سهراب مرادی در وزنه برداری، گلنوش سبقت اللهی در تیراندازی، رضا قاسمی در دو یکصد متر و امیر غفور در والیبال، اصفهانی های شرکت کننده در بازی های المپیک ریو هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.