دفع یورش گروه‌های مسلح به محور «فامیلی هاوس» در غرب حلب

ارتش سوریه با بهره گیری از توپخانه و موشک، یورش گروه‌های مسلح را در محور فامیلی هاوس در غرب شهر حلب دفع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از الاخباریه، ارتش سوریه یورش گروه‌های مسلح را به سوی مواضع‌اش در محور فامیلی هاوس در غرب شهر حلب دفع کرد.

ارتش سوریه با بهره‌گیری از توپخانه و موشک مراکز تجمع گروه‌های مسلح را در محور مذکور هدف قرار داد.

همزمان با آن جنگنده‌های سوری مواضع گروه‌های مسلح و مناطق محل استقرار آنها را در محور جمعیة الزهرا در غرب حلب هدف قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

منابع سوری از آمادگی کامل ارتش سوریه در جبهه جمعیة الزهرا خبر دادند و افزودند: یورش‌های متوالی تروریست‌ها در این محور دفع شده است.

گروههای مسلح جبهه جدیدی در الزهرا در شمال غرب حلب باز کرده اند تا توجه ارتش سوریه را از محور 1070 دستگاه در جنوب غرب حلب منحرف کنند به ویژه که ارتش سوریه در این محور واحدهای مسکونی زیادی را به کنترل خود درآورده‌اند.

این در حالی است که جنگ در محور راموسه در جنوب حلب همچنان ادامه دارد. ارتش سوریه با یک موشک هدایت شونده، خودرو متعلق به گروه‌های مسلح را هدف قرار داد و همه تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

در محورهای اطراف راموسه، عامریه و خان طومان در شهر حلب و حومه آن، جنگنده‌های سوری ادوات تروریست‌ها را، که برخی از آنها بمب‌گذاری شده بودند، هدف قرار دادند و ده‌ها تروریست را به هلاکت رساندند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار