همدان؛

دستگیری سارق حرفه‌ای در تویسرکان

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از دستگیری سارق حرفه‌ای وسایل و ادوات کشاورزی در تویسرکان با تلاش پلیس خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد معصومی اظهار داشت: این سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی فرسفج پس از شناسایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات و ادوات کشاورزی در حوزه پاسگاه انتظامی فرسفج و مراجعه کشاورزان در این خصوص به پاسگاه، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه مأموران پاسگاه فرسفج پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی و میدانی و پیگیری‌های مستمر موفق به شناسایی سارق شدند، ادامه داد: مأموران ما در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و به منظور بررسی بیشتر به پاسگاه رسفج انتقال دادند.

وی افزود: این متهم در تحقیقات و بررسی‌های پلیس در مواجهه با شواهد و قرائن به ارتکاب هفت فقره تجهیزات کشاورزی شامل لوله و اتصالات، وسایل آبیاری بارانی، تجهیزات موتورهای چاه آب و غیره از زمین‌های کشاورزی اعتراف کرد.

معصومی خاطرنشان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و در نهایت متهم با صدور حکم روانه زندان شد.

وی خودداری از نگهداری و رها کردن تجهیزات و ادوات کشاورزی گرانقیمت در اراضی کشاورزی و مکان‌های ناامن را توصیه کرد و گفت: کشاورزان با توجه به نزدیک شدن زمان برداشت محصولات کشاورزی برای پیشگیری از سرقت، تعامل و همکاری بیشتری با پاسگاه حوزه استحفاظی داشته باشند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.