شهرکرد؛

کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در شهرکرد برگزار می شود

کنگره یک روزه «تاریخ معماری و شهرسازی ایران»، 18 آذرماه امسال در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری؛ کنگره یک روزه «تاریخ معماری و شهرسازی ایران»، 18 آذرماه امسال در شهرکرد برگزار می شود.

این کنگره با همکاری و مشارکت استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه هنر اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در نشست هم اندیشی اعضا و کارشناسان کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در شهرکرد گفت: این کنگره برای اولین بار به میزبانی این استان برگزار می شود.

بهمن عسگری افزود: برگزاری همایش ها، کنگره ها و جشنواره ها نقش مهمی در معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری، آثار و میراث تاریخی و فرهنگی، سوغات و صنایع دستی و آداب و رسوم و فرهنگ غنی مردم این استان دارد.

آماده سازی فرمت مناسب برای ارسال مقالات و چاپ در مجله اثر، راه اندازی سایت و بارگذاری اطلاعات مربوط به کنگره، دعوت از اساتید مجرب کشوری برای حضور در کارگاه آموزشی، برنامه های جانبی از قبیل نمایشگاه، پخش فیلم و بازدید از یک بافت تاریخی استان از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار