همدان؛

حمل و نقل عمومی همدان در خدمت زائران اربعین

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های همدان از آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی این استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

آمادگی حمل و نقل عمومی همدان به زائران اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نصرالله حیدری گفت: کمیته 14 گانه ستاد اربعین حسینی در همدان تشکیل شده و کمیته حمل و نقل و سوخت بر عهده اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان محول شده است.

وی خواستار تعامل تمامی شرکت های امداد خودرو با پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی استان شدو افزود: شرکت های امداد خودرو باید آمادگی کامل نسبت به استقرار اکیپ سیار از ورودی محورهای مواصلاتی تا منتهی الیه محور خروجی استان به سمت کنگاور را داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه تمامی مراکز راهداری باید مجهز باشند و تمام توان خود را در پذیرش و اسکان زائران به کار بگیرند افزود: جمعیت حلال احمر استان نیز باید تمهیدات لازم نسبت به استقرار اکیپ های سیار در طول اربعین و و خدماتی نظیر تهیه مواد خوراکی و بهداشتی، پتو، چادرو زیر انداز به ویژه مراکز ثابت و گردنه ها به عهده این ارگان است.

وی افزود: باید نظارت کامل بر مساجد بین راهی ، سرویس های بهداشتی ، ذخیره اب اشامیدنی و مجتمع های خدماتی رفاهی در راستای رفاه حال زائران حسینی به عمل اید.

انتهای پیام/ ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.