رقابت هاي كشتي فرنگي المپيك 2016 برزيل:

ناکامی دوباره ی باباجانزاده در المپیک+فیلم

بشیر باباجانزاده در رقابت های کشتی فرنگی وزن 130 کيلوگرم بازي هاي المپيك 2016 برزيل از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی رقابت های کشتی فرنگی وزن 130 کیلو گرم بازی های المپیک 2016 از ساعت 17:30 دوشنبه (به وقت ايران) در سالن كاري اوكا شماره 2 شهر ريودوژانيرو آغاز شد که بشير باباجان زاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم كيانگ منگ از چین را 3 بر یک شکست داد و به دور سوم رسید. 

باباجان زاده در دور سوم با شکست 3 بر یک مقابل ادوارد پاپ از آلمان از رسیدن به فینال بازماند و با توجه به اینکه این فرنگی کار آلمانی در دور بعد مقابل رضاکایالپ عنواندار از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد باباجانزاده همچون المپیک 2012 لندن از رسیدن به مدال بازماند و دور رقابت ها کنار رفت.







انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
ورزش ما از بازیکن سالاری و مربی سالاری رنج میبره. اونقدر به یکی بال و پر میدیم و بزرگش میکنیم که بعدا نمیتونیم انتقادی کنیم. چطور میشه ناظر فنی فدراسیون کشتی خودش اعتراف میکنه که در طول اردو متوجه ضعف بدنی کشتی گیرا شدیم ولی جرات نکردیم به آقای بنا بگیم چون اگه میگفتیم قهر میکرد میرفت. آقای بنا اجازه نداد یه مربی بدن ساز حرفه ای در کنار تیم باشه. تا زمانیکه به همین منوال پیش بریم نتیجه بهتر از این نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
اقایی که ۱۰خط نوشتی کمیل قاسمی ازاده...باباجان زاده فرنگی..این دوتا باهم فرق داره...یکمی اول کشتی را یاد بگیرید بعد نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
یکی از بدترین نتایج تاریخ کشتی ایران در المپیک و جهان رقم خورد واقعا بایستی تاسف خورد به این برنامه ریزی . کمیل قاسمی که سهمیه المپیک رو خودش کسب کرده بود به جاش باباجانزاده رو میفرستن به میدان که حرفی برای گفتن نداشت . ولی دلیل اصلی شکست بازیکنان تیم ملی فرنگی نداشتن روحیه (از لحاظ روانی نه فنی ) بود نمونه بارزش سوریان بود که در دو تا بازیش با نتایج بالا جلو می افته و به یکباره شکست میخوره . مسولین بایستی پاسخگو باشن و جواب احساسات مردم رو بدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
انتخاب های رابطه ای نتایج فاجعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
حقشه,وقتی حق یکی دیگه رو میخورن و این شخص رو میفرستن اخرش همین میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
جمیعا خسته نباشید برگردید آقا نخواستیم حیف همه هیجان که جلو تلوزیون داشتیم برای مدال و پرچم ایران و سرود ملی ایران تو برزیل
آخرین اخبار