رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2016:

نوروزی و رضایی حریفان خود را شناختند/راه هموار نمایندگان ایران برای کسب مدال

مراسم وزن کشی اوزان 66 و 98 کیلو گرم کشتی فرنگی بازی های المپیک 2016 برزیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اميد نوروزي و قاسم رضايي نمايندگان اوزان 66 و 98 كيلوگرم كشورمان، امشب (به وقت ايران) براي حضور در رقابت هاي كشتي فرنگي المپيك 2016 برزيل به روي باسكول رفتند.


در وزن 66 كيلوگرم كه 18 كشتي گير حضور دارند، اميد نوروزي در بالاي جدول قرار دارد و پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف خسوس ريواس اسپينوزا از ونزوئلا مي رود و در صورت برتري مقابل اين حريف در دور سوم با برنده كشتي بين شماگي بولكوادزه از گرجستان و سپو واليماكي از فنلاند مبارزه خواهد كرد. در گروه نوروزي داور استپانك قهرمان سال 2014جهان از صربستان و فرانك استابلر قهرمان سال 2015 جهان از آلمان حضور دارند كه تا مرحله نيمه نهايي با نوروزي برخورد نخواهند كرد. اسلام بك آلبيف قهرمان المپيك و دارنده مدال طلا و نقره جهان از روسيه، رسول چونايف دارنده مدال طلا و نقره جهان از آذربايجان، تاماش لورينچ دارنده مدال نقره المپيك و برنز جهان از مجارستان و ريو هان سو دارنده مدال طلا و نقره جهان از كره جنوبي در پايين جدول قرار دارند.



رقابت های کشتی فرنگی در روز سوم از ساعت 17.30دقیقه سه شنبه(26 مرادماه)در سالن كاري اوكا شماره 2 شهر ريودوژانيرو برگزار خواهد شد.




در وزن 98 كيلوگرم كه 19 كشتي گير حضور دارند، قاسم رضايي بعنوان سرگروه جدول دوم، در دور اول با قرعه استراحت مواجه است وي در دور دوم به مصاف برنده لوييس پرز مورا از ونزوئلا و اليس گوري دارنده مدال جهاني سال 2011 از بلغارستان مي رود. در گروه رضايي، بالاژ كيس دارنده مدال طلا و برنز جهان از مجارستان، ديميتري تيموچنكو دارنده مدال برنز جهان از اوكراين و تسيمافي دزيچنكا از بلاروس حضور دارند. آرتور الكسانيان قهرمان دو دوره جهان از ارمنستان، اسلام ماگمدوف دارنده مدال برنز جهان از روسيه و جنگ ايلديم دارنده دو مدال برنز جهان از تركيه نيز در بالاي جدول قرار دارند.
 


رقابت های کشتی فرنگی در روز سوم از ساعت 17.30دقیقه سه شنبه(26 مرادماه)در سالن كاري اوكا شماره 2 شهر ريودوژانيرو برگزار خواهد شد.
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.