بررسی خارج از نوبت پرونده کیارستمی در هیات بدوی انتظامی/ زمان برگزاری این هیات هنوز مشخص نیست

قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی از ارسال پرونده کیارستمی به هیات بدوی انتظامی خبر داد.

ایرج خسرونیا، رییس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ایرج خسرونیا، رییس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی با اشاره به دریافت پرونده کیارستمی گفت: پرونده مرحوم به هیات بدوی رسیده و کیفر خواست صادر شده است. هیات بدوی باید مدارک را بررسی و کم و کاستی ها را برطرف کند .

وی افزود:باید دادگاه با حضور شاکی، پزشکان و شاهدان برگزار و مشکلات در دو بیمارستان "آراد" و "جم" بررسی می شود و به مسائل خارج از تهران پرداخته نمی شود.

خلیلی قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به فعالیت 30 تن از کارشناسان و اساتید زبده در رشته‌های مرتبط با این پرونده، گفت: پنج جلسه کمیسیون کارشناسی ویژه رسیدگی به این پرونده تشکیل و بیش از 30 ساعت کار کارشناسی در این زمینه صورت گرفت.

وی افزود: اقدامات کارشناسی در این پرونده در 20 محور و از زمان درمان سرپایی در بیمارستان آراد تا زمانی که مرحوم علیرغم توصیه پزشک معالج به فرانسه سفر می‌کند، انجام شد و کمیسیون مربوطه در این 20 محور نظر داد.

وی تاکید کرد: مقرر شده است که هیات بدوی انتظامی در اسرع وقت و خارج از نوبت پرونده را بررسی و اعلام رای و نظر کند.

قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی یادآور شد: متاسفانه هنوز هیچ اطلاعی از فایل بالینی مرحوم کیارستمی در فرانسه، به دست ما نرسیده است و به همین دلیل نمی‌توانیم درباره علت تامه فوت نظر دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار