برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به کرمان/ خبرهای خوش در انتظار بیماران نیازمند

وزیر بهداشت به منظور بازدید از مراکز بهداشتی، درمانی و افتتاح چندین پروژه‌ وارد استان کرمان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید حسن هاشمی بعد از ظهر امروز با حضور در شهرستان بم از مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان بازدید می‌کند.

وزیر بهداشت همچنین عصر امروز پس از بازدید از مراکز در حال احداث بیمارستان افضلی پور کرمان در کار گروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان شرکت خواهد کرد و با مجمع نمایندگان استان و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان دیدار خواهد داشت.

هاشمی همچنین فردا پنجشنبه و در دومین روز از سفر خود به استان کرمان  به مناطق محروم و شهرستان‌های بردسیر، سیرجان ، ارزوئیه، بافت و رابر خواهد رفت و ضمن بازدید از مراکز بهداشتی درمانی و افتتاح چند پروژه، از نزدیک در جریان چگونگی اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

سفر به شهرستان جیرفت و بازدید از دانشگاه و چند بیمارستان و نیز بازدید از مرکز بهداشتی درمانی مناطق محروم عنبر آباد  و بیمارستان در حال ساخت رودبار، و نیز افتتاح همزمان 159 خانه بهداشت به طور نمادین در یکی از روستاهای این شهرستان و بازدید از مراکز بهداشتی درمانی کهنوج و قلعه گنج از مهمترین برنامه‌های سومین روز سفر هاشمی  به مناطق محروم استان کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار