ارومیه ؛

لزوم اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی کشور گفت: باید فرمان و حکم حکومتی مقام معظم رهبری در رابطه با کالای قاچاق اجرایی شود.

لزوم اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با کالای قاچاقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیب قاسم رضایی امروز (پنجشنبه  ) در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان غربی اظهار داشت: به قاچاقچیان کالا هشدار می دهیم که نیروی انتظامی و مرزبانی در مبارزه با این پدیده شوم مصمم هستند و با آنها به طور جدی مقابله می شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا فرمودند که کالاهای قاچاق را از چرخه مصرف بیرون کرده و بسوزانید، گفت: ما نیروهای مسلح نیز وظیفه داریم تا برای محقق شدن فرمان مقام معظم رهبری با این پدیده مقابله جدی کرده و با قاچاقچیان برخورد شدید کنیم.

وی نیروی انتظامی و مرزبانی را مسئول مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز عنوان و اظهار کرد: دستگاههای اجرایی استان نیز وظیفه دارند تلاش کنند تا این افراد را به شغل های درست هدایت و آنها را از اشتغال کاذب دور کنند.

سردار رضایی افزود: در آذربایجان غربی به رغم همسایگی با سه کشور خارجی، همکاری بین دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح و امنیتی بسیار خوب بوده و این همکاری باعث شده تا امروز شاهد وحدت مثال زدنی در بین تمام اقوام باشیم.

وی اضافه کرد: پیش از این در بعضی از نقاط مرزی این استان اشراف کافی نداشتیم ولی امروز با تلاش شبانه روزی مرزبانان به تمامی نقاط مرزی اشرافیت کامل داریم و هر گونه حرکتی را از طرف دشمنان انقلاب اسلامی رصد می کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه امروز یک عملیات وحدت بخش و منسجم و صمیمی بین مردم و نیروهای مسلح در این استان اتفاق افتاده که نتیجه آن آرامش کامل در منطقه است، گفت: مرز جایگاه ملی دارد و همه ایرانیان در جایگاه ملی مرز حق و وظیفه دارند و باید با همکاری هم تلاش کنیم تا از مرزها و کیان مقدس جمهوری اسلامی به خوبی حراست و دفاع شود.

وی اضافه کرد: مردم از اول انقلاب اسلامی پشتیبان نظام بوده و در تمامی سختی ها نظام را یاری کرده و از این پس نیز یاری و پشتیبانی خواهند کرد.

سردار رضایی همچنین گفت: این امنیت و آرامش که امروز به دست آمده، مدیون خون شهدا و ایثاگران بوده و ما نیز وظیفه داریم با عملکرد خوب خودمان از خون شهدان دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم بیان داشت: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان نظام، پدیده شوم قاچاق باید از کشور حذف شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: از فرمانده جدید مرزبانی این استان درخواست داریم تا به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و در مبارزه با قاچاق کالا جدی بوده و با قاچاقچیان برخورد جدی کند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
اگر میخواهیم روی پای خود بایستیم باید حرف آقا رو گوش کنیم