آزادکاران اوزان 57 و 74 روی باسکول رفتند؛

قرعه نسبتاً دشوار رحیمی/یزدانی تا فینال با باروز آمریکایی روبرو نمی شود

مراسم وزن کشی اوزان 57 و 74 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک 2016 برزیل برگزارشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از انجام مراسم وزن كشي، حسن رحيمي و حسن يزداني نمايندگان اوزان 57 و 74 كيلوگرم تيم كشتي آزاد كشورمان حريفان خود را شناختند.


در وزن 57 كيلوگرم كه 20 كشتي گير حضور دارند، حسن رحيمي در گروه دوم، پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف گارنيك مناتساكانيان از ارمنستان مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور سوم با برنده كشتي ميان ويكتورلبدف قهرمان جهان از روسيه و سانديپ تومار از هند كشتي خواهد گرفت. در گروه رحيمي يانگ كيونگ ايل دارنده دو مدال طلا و يك برنز المپيك از كره شمالي، بونه رودريگوئز دارنده مدال برنز جهان از كوبا و باياخبايار اردنبات دارنده مدال برنز جهان حضور دارند. در بالاي جدول نيز ولادمير خينچيگاشويلي قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپيك از گرجستان، حاجي علي اف دارنده دو مدال طلاي جهان (در وزن 61 كيلوگرم) از آذربايجان، ولادمير دوبوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از بلغارستان و فرانك مولينارو و سليمان آتلي كشتي گيران مطرح آمريكا و ترك حضور دارند.



در وزن 74 كيلوگرم كه 20 كشتي گير حضور دارند، حسن يزداني پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف آسناگه كاستلي از هائيتي مي رود و در صورت پشت سر گذاشتن اين حريف، در دور سوم بايد با برنده آنوربات پروجاو نايب قهرمان جهان از مغولستان و سنور دميرتاش از تركيه كشتي بگيرد، در گروه يزداني، ليوان لوپز دارنده مدال برنز المپيك و نقره و برنز جهان از كوبا و نارسين ياداو دارنده مدال برنز جهان از هند حضور دارند. جردن باروز قهرمان المپيك و دارنده سه مدال طلاي جهان از آمريكا، انور گدويف دارنده مدال برنز جهان از روسيه، جبرئيل حسن اف دارنده دو مدال برنز جهان از آذربايجان و بكزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از ازبكستان در بالاي جدول قرار دارند و تا ديدار فينال با يزداني روبرو نخواهند شد.

حسن رحیمی از ساعت ١٨:١٠ فردا جمعه باید در برابر گارنیک مناتساکانیان از ارمنستان قرار گیرد.
 حسن یزدانی نیز از ساعت ١٨:٢٦ فردا جمعه به مصاف کاستلی آسانگ از هایتی خواهد رفت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
بابا اینقدر این آقای جردن باروز رو بزرگش نکنید در برابر آقای حسن یزدانی!؟
Hong Kong
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
من نمیدونم کشتی به دست ما اختراع شد و وورزش ملی ماست
حالا باید بترسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
ایشاالله قهرمان میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
سلام
نمیدونم این گزارشگرها و مجریا از همان اول حریفای کشتیگیرای ایرانی رو اینقد بزرگ نشان میدند که اگه ایرانی ببازه دست پیش بگیرند
بابا خوده ایران قهرمان جام جهانی شده هاااا
بابا المپیک هستا باید هم بهترین ها درش حضور داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
خدایا به این دلاوران کشورم ایران قدرتی 2 چندان عطا کن که پرچم کشورمونو بالا ببرن از ته قلبمون دعا میکنیم .
آخرین اخبار