مسئول نظامی عراقی: زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل نزدیک است

سخنگوی عملیات مشترک وابسته به وزارت دفاع عراق، از ساکنان موصل خواست به هنگام آغاز قریب‌الوقوع عملیات آزادسازی، در منازل خود بمانند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الصباح، به نقل از الصباح، هواپیماهای عراقی میلیون‌ها اعلامیه بر روی شهر موصل تحت اشغال داعش ریختند.

منابع نظامی اعلام کردند: هواپیماهای عراقی، میلیون‌ها اعلامیه در مناطق حمام العلیل و الشوره در مرکز شهر موصل ریختند. مضمون این اعلامیه ها این است که کار داعش تمام است و مردم موصل آماده حضور نیروهای عراقی برای نابودی این گروه‌های تروریستی جنایتکار باشند.

این در حالی است که یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک وابسته به وزارت دفاع عراق، گفت: ساکنان موصل در منازل خود بمانند و همزمان با عملیات احتمالی نظامی خارج نشوند.

وی افزود: عملیات آزادسازی موصل به زودی و پس از پایان مراحل آماده‌سازی شروع می‌شود. ما از ساکنان می خواهیم که در منازل خود بمانند تا ما آنها را از داعش تشخیص دهیم. ما پایگاه اطلاعاتی درباره داعش داریم که به روز می‌شود.

این مقام عراقی تاکید کرد: مردم از مراکز داعش و انبارهای سلاح آن دور شوند؛ زیرا این مراکز بمباران خواهند شد.

این در حالی است که منابع عراقی از حمله هوایی به بزرگترین انبار سلاح و مهمات داعش در منطقه الضباط در استان نینوا خبر دادند و افزودند: این انبار مملو از سلاح‌های انباشته شده بود.

این منابع از کشته «ابوطلحه چچنی،» از نزدیکان ابوعمر چچنی از سرکرده‌های داعش، در این حمله خبر دادند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار