المپیک 2016 ریو؛

برزیل 3 - ایتالیا صفر؛ میزبان روی سکوی قهرمانی ایستاد / زردپوشان طلایی شدند

تیم ملی والیبال برزیل با پیروزی در فینال رقابت‌های والیبال المپیک 2016 به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده رقابت‌های والیبال المپیک 2016 ریو با برگزاری دیدار فینال بین دو تیم ایتالیا و برزیل بسته شد. دیداری که در پایان آن تیم ملی والیبال برزیل موفق شد با شکست ایتالیا مدال طلای رقابت‌های المپیک را برای سومین بار از آن خود کند. 

شاگردان برناردو رزنده در این دیدار موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند و  سکوی نخست رقابت‌های المپیک ریو را از آن خود کنند. 

زردپوشان برزیل در ست اول این مسابقه با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی دست پیدا کرد و ست دوم را با حساب 28 بر 26 به سود خود تمام کردند. سومین ست این دیدار هم با پیروزی برزیلی‌ها همراه شد تا میزبان المپیک در رشته والیبال مردان به مقام قهرمانی برسد.

تیم ملی برزیل با پیروزی مقابل تیم ملی روسیه در مرحله نیمه نهایی راهی دیدار فینال شده بود و ایتالیایی‌ها هم با عبور از سد تیم ملی والیبال آمریکا به دیدار نهایی رسیده بودند. 

پیش از این دیدار دو تیم امریکا و روسیه دیدار رده‌بندی المپیک 2016 ریو را برگزار کرده بودند که تیم ملی آمریکا با پیروزی 3 بر یک مقابل روسیه موفق شد مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند. 

بنابراین در پایان رقابت‌های والیبال المپیک 2016 ریو، تیم ملی برزیل صاحب مدال طلا شد، ایتالیا مدال نقره را از آن خود کرد و مدال برنز به تیم ملی والیبال آمریکا رسید.

 گفتنی است تیم ملی والیبال ایران یکی از 12 تیم حاضر در مسابقات بود که پس از صعود از مرحله گروهی در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل ایتالیا از دور رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار