خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جهانگیری به منظور افتتاح پروژه‌های کلان به سمنان سفر می‌کند

استاندار سمنان از سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای صنعت و نیرو به استان متبوعش خبر داد.

سرمایه گذاری بخش خصوصی افزایش یافته استمحمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح برنامه‌های استان متبوع خود به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: پروژه‌های استان از نظر تعداد و اعتبار نسبت به سالهای گذشته روند رو به رشدی داشته است. با اینکه سال 94 سخت‌ترین سال اقتصادی بود اما در عین حال دولت تمام تلاش خود را به کار بست تا پروژه‌های فراوانی در استان‌های مختلف کشور افتتاح شود.

وی بیان داشت: وزرای نیرو و صنعت در هفته دولت به استان سمنان سفر خواهند کرد، همچنین به دلیل وجود پروژه‌های کلان و با اهمیت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح این طرح‌ها به سمنان خواهد آمد.


خباز با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری استان سمنان در هفته دولت بیان داشت: سه پروژه مهم و شاخص به بهره‌برداری می‌رسد، دو مورد آن در حوزه تولید ترانسفورماتور و آریا ترانسفور با اعتباری بیش از 660 میلیارد تومان که سرمایه‌گذاری آن توسط بخش خصوصی انجام شده است.

استاندار سمنان ادامه داد: پروژه کارخانه تولید دارو در گرمسار و پروژه مهم فولاد با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دامغان افتتاح می‌شود.

وی از افزایش میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح معمولا با سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود اما بخش دولتی هم با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در چندین پروژه سرمایه گذاری کرده که این میزان نسبت به سال گذشته با افزایش قابل توجه روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار