اصفهان؛

معرفی برگزیدگان جشنواره بازی های بومی -محلی دانشگاه فرهنگیان اصفهان

برگزیدگان جشنواره ورزش های همگانی و بازی های بومی -محلی دانشجو یان دانشگاه فرهنگیان مشخص و معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، برترین های نخستین جشنواره ورزش های همگانی و بازی های بومی - محلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که در رشته های دارت، بولینگ با پا، الختر، چرخ تانک، بومی-محلی و پیاده روی شرکت کرده بودند، معرفی شدند که در رشته های پیاده روی، الختر، دارت و بازی بومی محله ای اصفهان موفق به کسب رتبه شد.

در پایان این رقابت ها در بخش مردان به ترتیب استان های اصفهان، سیستان و بلوچستان، کردستان، زنجان، خراسان جنوبی و یزد برترین های رشته پیاده روی بودند.

اصفهان، گلستان، همدان، خراسان رضوی، کرمانشاه و البرز در رشته الختر و خراسان جنوبی، اصفهان، کرمان، بوشهر، ایلام و خراسان رضوی در رشته دارت به ترتیب اول تا ششم شدند.

کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، کردستان، اصفهان، خراسان رضوی و زنجان هم برترین های رشته بازی های بومی محلی بودند.

همچنین در بخش بانوان جشنواره بازی های بومی -محلی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، استان خراسان رضوی در مجموع با 26 امتیاز، استان اصفهان با مجموع 23 امتیاز و استان کهگیلویه و بویراحمد با 13 امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رشته بازی های بومی - محلی استان های خراسان رضوی، زنجان، اصفهان، یزد، کرمان و گیلان به ترتیب مقام اول تا ششم را کسب کردند.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.