گرگان؛

یک هزار و 693 شغل در سه شهرستان گلستان

استاندار گلستان : اقدامات دولت در سه سال گذشته قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ استاندار گلستان عصر امروز، درنشست وزیر کشور با نخبگان و علمای شیعه و اهل سنت چهار شهرستان شرق استان گلستان گفت: 14 هزار و 500 شغل از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته ایجاد شده و  با ایجاد این تعداد شغل، درصد بیکاری استان از 13.8 درصد به 11.9 درصد کاهش یافته است.

حسن صادقلو افزود: درسه سال گذشته در شهرستان کلاله با یک هزار و 700میلیارد ریال، 380 طرح و 760شغل، در شهرستان گالیکش با یک هزار و 350 میلیارد ریال، 490 طرح و 664 شغل و در شهرستان مراوه تپه با یک هزار و 860 میلیارد ریال اعتبار 270 طرح و 269 شغل ایجاد شده است.

صادقلو اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات مالی، با 32 هزار میلیارد ریال، شش هزار و 70 طرح عمرانی و اقتصادی در استان اجرا کرد که 443 طرح آن کلنگ زنی بود و اگر سرمایه گذاری های انجام شده در استان در سایر زمینه ها را هم  لحاظ کنیم، هزینه دولت در استان به 50 هزار میلیارد ریال می رسد.

وی با اشاره پیش بینی دولت برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال کوچک و متوسط استان ادامه داد: حجم این تسهیلات ابتدا چهار هزار و 220میلیارد ریال بود که با اقدامات انجام شده به هفت هزار و 440 میلیارد ریال افزایش یافت و با این حجم تسهیلات، مشکل 710 بنگاه تولیدی رفع می شود.

جلسه هم اندیشی با علما، نخبگان و معتمدین شیعه و اهل سنت شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه باحضور وزیر کشور و استاندار گلستان درمحل دانشگاه آزاد مینودشت در شرق استان گلستان برگزار شد.



انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار