کرمان؛

بانک اطلاعات زنان کرمان تدوین نهایی شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: بانک اطلاعاتی بانوان و نقشه راه بانوان استان با اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تدوین شده است.

تدوین بانک اطلاعاتی و نقشه راه بانوان در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فاطمه سادات حسینی امروزدر نشست رفع موانع کار بانوان کارآفرین افزود: در این راستا اجرای 20 پروژه آموزشی، راه اندازی دفاتر مطالعات پژوهشی، تهیه سند ورزش و سلامت در حوزه بانوان در دست اقدام است.

وی خاطر نشان کرد : رسالت اصلی ستاد بانوان، مطالبه گری حقوق بانوان، ساماندهی، تسهیل گری و رفع موانع پیش روی امور بانوان است.

وی تصریح کرد : یکی از اقدامات حوزه بانوان تغییر نگرش و حساس سازی بانوان نسبت به مسائلی است که جامعه زنان را تهدید می کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت : با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر حضور بانوان در اقتصاد مقاومتی تأکید دارند گفت: استان کرمان پایلوت است و در حوزه مشارکت بانوان این امر لحاظ شود.

حسینی با اشاره به اینکه 16 هزار و 360 نفر از بانوان کرمانی از طریق مراکز فنی و حرفه ای، آموزش دیده اند افزود : در حوزه کارآفرینی شناسایی و کشف بانوان توانمند انجام شده و آموزش مهارتی به بانوان نکته کلیدی ایجاد اشتغال است.

وی راه اندازی بازارچه های خوداشتغالی، اجرای طرح 5 ضرب در 5 روستایی و طرح سلامت و بهداشت را نیز از جمله اقدامات حوزه بانوان عنوان کرد.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.