دانشجویان دانشگاه خوارزمی جهت فرصت مطالعاتی به آلمان اعزام می‌شوند

زمینه اعزام دانشجویان دوره‌ی دکتری برای گذراندن دوره های شش تا 9 ماهه به کشور آلمان فراهم شده است.

دانشجویان دانشگاه خوارزمی جهت فرصت مطالعاتی به آلمان اعزام می‌شوندمحمد علی سبحان الهی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این دوره که برای مقطع دکتری در نظر گرفته شده است، اعزام دانشجویان طی دوره شش الی نه ماهه برای گذراندن ادامه تحصیل به کشور آلمان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس قراردادی میان وزارت علوم و آکادمیک کشور آلمان در تیر ماه سال جاری به امضا نهایی میان دو کشور رسید که از این پس اعزام دوره های شش تا نه ماه به این کشور فراهم شده است.

رییس دانشگاه تهران بیان داشت: در این دوره دانشجویان دکتری که مجاز به اخذ پذیرش از دانشگاه آلمان هستند، قبل از سال تحصیلی جدید باید مدارک خود را جهت اعزام به دانشکده به دفتر همکاری‌های بین المللی ارسال کنند.

سبحان الهی افزود: اعزام دانشجویان دکتری به آلمان جهت فرصت مطالعاتی و پژوهشی به صورت مشترک و با حمایت مالی دو طرف انجام می‌شود.

رییس دانشگاه خوارزمی یادآور شد: سایر دانشجویان علاقه‌مند جهت اخذ پذیرش، فرم مورد نظر را تکمیل و جهت اعزام به دفتر بین‌المللی دانشگاه ارائه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار