آیت الله جنتی:

ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم عراق و سوریه كوتاهی نخواهد كرد

رئيس مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت مردمی در عراق و سوريه، ادامه راه حضرت امير مومنان(ع) و حضرت امام حسين (ع) است.

ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم عراق و سوریه كوتاهی نخواهد كردبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره كل روابط عمومی شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری در دیدار «شیخ اكرم الكعبی» دبیر كل حركت النجبای عراق گفت: مقاومت مردمی در عراق و سوریه، ادامه راه حضرت امیر مومنان(ع) و حضرت امام حسین (ع) است.

حضرت آیت الله جنتی تصریح كرد: راه اهل بیت(ع) البته شهادت و اسارت و زحمت دارد اما بدانید كه بركات آن جاودانی است و قرنها باقی می ماند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به مقاومت مردم ایران در برابر صدام در دوران دفاع مقدس گفت: جنگ ما هم تنها نبرد با صدام و حزب بعث و یك كشور نبود بلكه همه دنیای آن روز با فشار ابرقدرتها بسیج شده بودند تا از صدام در برابر ایران حمایت كنند.

وی افزود: مقاومت نظام نوپای جمهوری اسلامی بدون امكانات و تجربه رزمی، در برابر رژیم صدام، به دلیل حمایت مردمی از انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و بسیج جوانان و نوجوانان حزب اللهی در آن روز بدون سابقه نظامی و تنها با تكیه بر ایمان توانست بر رژیم صدام به پیروزی برسند.

حضرت آیت الله جنتی وضع امروز عراق و سوریه را شبیه ابتدای دوران دفاع مقدس در ایران توصیف كرد و گفت: من مطمئن هستم كه حضور جوانان مومن در نبرد با گروهك های تكفیری وابسته به استكبار جهانی به پیروزی منتهی خواهد شد. چرا كه خداوند فرموده است؛ «... إِن تَنصُرُوا اللَّهَ ینصُركُم وَیثَبِّت أَقدامَكُم» (محمد: 7)

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح كرد: اهدای خون شهدای شما به اسلام عزیز، بهترین پشتیبان جبهه های شما است البته ملت ایران هم در حمایت از مردم مظلوم عراق و سوریه و دفاع از حرم اهل بیت (س) كوتاهی نخواهد كرد.

در این دیدار «شیخ اكرم كعبی» دبیر كل حركت النجبای عراق از گروههای تشكیل دهنده «حشد الشعبی» (بسیج مردمی عراق) گزارشی از فعالیت های این گروه مردمی در دفاع از حریم اهل بیت (س) و سوابق مبارزاتی گروه خود در نبرد با رژیم صدام و نیز اشغالگران آمریكایی ارائه داد و یادآور شد؛ ما خود را شاگرد مكتب حضرت امام خمینی(ره) می دانیم و ایمان داریم كه با اتكای به خداوند متعال، می توان سرزمین های اسلامی را از اسارت عوامل استكبار جهانی رها كرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار