فوربز: آمریکا از جنگ بزرگ احتمالی با روسیه و ایران بیم دارد

فوربز در مطلبی به نگرانی مقامات ارتش آمریکا درخصوص وقوع جنگی بزرگ میان آمریکا و ایران یا آمریکا و روسیه پرداخت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان فوربز در مطلبی نوشت: هیچ مسئله ای به اندازه ترس بر ذهن انسان ها تاثیر نمی گذارد. آنچه اکنون در اذهان مقامات ارتش آمریکا می گذرد بیم از وقوع جنگی بزرگ در 5 سال آینده است. آنها مطمئن هستند تا چند سال آینده درگیر جنگ سوریه خواهند بود و وقوع جنگی احتمالی با روسیه در کریمه، با ایران در خلیج فارس و یا با کره شمالی در شرق آسیا موجب بروز نگرانی هایی میان سران ارتش آمریکا شده است. احتمال وقوع هر سه جنگ با هم نیز وجود دارد.

مقامات ارشد ارتش از ابراز نگرانی های خود به طور علنی اجتناب می کنند. آنها نمی خواهند نقاط ضعف آمریکا را آشکارا بیان کنند. در این میان، تحرکات کره شمالی نیز غیرقابل پیش بینی است و هر لحظه امکان دارد آتش جنگ با کره شمالی شعله ور شود.

به ادعای نگارنده، واشینگتن به دنبال آغاز یک جنگ جدید نیست؛ اما رفتار روسیه، ایران و کره شمالی شاید آمریکا را وادار کند وارد یک جنگ بزرگ با هر یک از این سه کشور شود. آمریکا به طور حتم با پیشروی روسیه در اروپا و ایران در خاورمیانه و همچنین تعرض کره شمالی به کره جنوبی مخالفت خواهد کرد.

آنچه مقامات ارتش آمریکا را نگران می کند این است که آنها به اندازه کافی برای جنگ در هر یک از این سه جبهه آماده نیستند. اگر هر کدام از این جنگ ها به طور همزمان آغاز شود، قطعا آمریکا با معضلی جدی مواجه خواهد شد.

میزان سرمایه گذاری ارتش آمریکا در جنگ های زمینی کاهش یافته است. کل بودجه ارتش برای توسعه و ساخت تجهیزات جدید، از تانک گرفته تا موشک و بالگرد، به شدت کاهش یافته است. سطح هزینه ها نیز به طور قابل توجهی پایین است. ارتش در سال گذشته مبالغ کمتری را صرف خرید وسایل نقلیه و دستگاه های ردیابی کرده است. بودجه مهمات ارتش آمریکا حدود 1.5 میلیارد دلار است که تنها کمی بیشتر از هزینه ای است که آمریکایی ها برای مراسم آتش بازی سالانه خود صرف می کنند.

در ادامه این مطلب آمده است: دو برابر کردن بودجه مهمات می تواند به مقامات ارتش در برنامه ریزی برای مواجهه با خطراتی که آمریکا را تهدید می کند، کمک کند. همچنین تقویت پدافند عامل و غیرعامل باید در اولویت قرار گیرد. ظرفیت ها و قابلیت های نیروها و تجهیزات میدانی نیز باید با سرعت بیشتری افزایش یابد. به عنوان مثال، نفربرهای زره پوش «استریکر» که در اروپا مستقر هستند، باید به سلاح های قدرتمندتری مجهز شوند؛ اما در حال حاضر بودجه زیادی برای تقویت ظرفیت ها در اختیار ارتش آمریکا نیست.

تقویت پدافند غیرعامل به ارتش کمک خواهد کرد تا با تهدیدات سایبری در جنگ های محتمل در آینده مقابله کند. همچنین ارتش باید مهارت های مرتبط با جنگ الکترونیک را تقویت کند.

در پایان این مطلب آمده است: در واقع ارتش آمریکا پس از حادثه 11 سپتامبر مشغول نبرد با نیروهایی بوده است که توان نظامی پیشرفته ای نداشتند؛ اما اکنون با وجود احتمال جنگ با قدرت هایی همچون روسیه و ایران، ارتش آمریکا باید بودجه بیشتری از کنگره درخواست کند و نواقص موجود در بخش های مختلف را به سرعت از بین ببرد و زیرساخت های نظامی خود را به شدت تقویت کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
فرزاد
۰۰:۴۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
ایران همیشه پیروز وسربلنداست.
مرگ بر امریکای جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
بعضیا جوری از صلح میگن انگار تیتزو نخوندن،اونان که میخوان بجنگن و همیشه هم شکست خوردن اما همه جا رو پرکردن که ما شکست ناپذیریم ،یعنی واقعامعلوم نیست که میخوان جهانو صاحاب بشن یا اینکه اینو میدونین و قبول دارین که باید یه کسی مثل امریکا آآقاباشه و شما نوکر؟
البته فکرکنم جفتش باشه،انقدر که امریکا خودشو بزک کرده که فکرکردین خوبه ،ازاونورهم انقدر تخریب میکنه که اگر یه بدی از امریکا ببینین میگین اشکالی نداره
ولی یه چیزی رو مطمئنم اونم اینه که شجاعت کافی ندارین بدون تعارف،البته خودمم تو میدون عمل شلید کم بیارم ولی امیدوارم اینجوری نشه

باشگاه جوان،چرا لایک نمیخوره؟مجبورشدم که کامنت بزارم وگرنه فقط یه لایک یا دیس لایکو میزدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
چه غللللطاااا! جنگ با ایران و روسیه گنده تر از دهنش حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
امریکا زرنگتر از اونی که بخواد وارد جنگ فیزیکی که سرنوشت نامعلوم و هزینه بسیار داره بشه,وقتی راه هایی بسیاری هست تا دشمنش رو شکست بده همین امریکا شوروی تو جنگ سرد به زانو دراورد سپس فروپاشید تو جنگ با ژاپن درحاله شکست بود که با بمب اتم جنگ به سود خودش تغییر داد در عراق حمله کرد و به نفت رسید به افغانستان حمله کرد تروریست به وجود اورد البته امریکا در گذشته با به وجود اوردن طالبان با عث شکست شوروی در افغانستان شد 70درصد دنیارو تحت سلطه داره 800پایگاه نظامی در جهان داره از طریق اینترنت و ماهواره به راحتی ازتمام مردم و مناطق دنیا جاسوسی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
درورد بر ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دوستان که علاقه به جنگ با غرب دارن الانم داریم میجنگیم آدرس سوریه نبش حلب،لطفا برید ببینم چن مرده حلاجی داداش
Iran (Islamic Republic of)
س-فدوی
۱۲:۵۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
برادر خوابی ؟!مدافعان حرم ما نبش حلب رو آزاد کردند وانشالله تاروزهای دیگر کل سوریه رو آزاد خواهند کرد.ولی پیغام دادند که داعش وتکفیری ها عددی نیستند ولی امان از غرب زده های داخلی که چون هموطن وبرادر وخواهرما هستندنمی دانیم دشمن بگیم یا دوست.وبرایشان از همانجا دعای اهداناالصراط المسقیم می خوانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
هیچ وقت در تاریخ ایران از دشمن خارجی ضربه انچنانی نخورده همیشه از نفوذی ها ضربه خورده
دشمن ما از رگ گردن به ما نزدیکتر است
دشمن ما اول در داخل است بعدا در امریکا و اسرائیل و انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام... نظرات جالبی رو گذاشتید و من هم علاقه مند شدم چیزی رو گوشزد کنم.
ببینید از نظر ژئوپلیتیکی ایران یک منطقه استراتژیک هست و این جلوی حمله اتمی رو میگیره و ثانیا اگر دقت کرده باشید کشور آمریکا از خاورمیانه خیلی دور هست به همین خاطر مجبور هست تا پایگاه نظامی در منطقه داشته باشه و یا ناو هواپیما بر چون هواپیمای جنگی از آمریکا تا آسیا نمیتونه یک نفس پرواز کنه و این پایگاه ها طوری هست که در آسیا پراکنده هست... با همه اینها موشک های ما کل منطقه رو پوشش میدن و از طرفی دقتش بیشتر از موشک های روسیه و آمریکاست زیر ۱۰ متر و این یعنی‌ شما میدونین با چند تا بمب میشه یک پایگاه نظامی رو نابود کنید و برای ناوها هم موشک هوت با سرعت ۱۰۰ متر بر ثانیه و قایق تندرو با سرعت ۸۰ ماخ رو داریم...
پس اینقدر از جنگ نظامی نگران نباشید حواستون به جنگ فرهنگی باشه
Iran (Islamic Republic of)
س-فدوی
۱۱:۴۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
احسنت جناب 10:21بسیار نظر کارشناسانه ای فرمودید وحتماً مطالب غرور آفرین دیگری هم بوده که صرفنظر کردید.امیدوارم همه دوستان غرب پرست این مسایل رو به دقت مدنظر قرار بدهند ومتوجه بشوند که جنگ فقط اسلحه وبمب اتم نیست.بلکه مسایل استراتژیکی است که گزینه های بسیار زیادی از این مسایل را کشورمان با مطالعه کارشناسان نظامی واستراتژیکی خود داراست که همین امر دست دشمن رابسیار بسته وسالهای سال دشمن را درحمله به این آب وخاک مردد کرده است.
-
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
همه می دونن ما طرف دار جنگ نیستیم ولی اگه متحد باشیم هیچ ابر قدرتی نمی تونه به ماآسیب برسونه چون ما از خاکمون دفاع می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
جنگ شد منو خبر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
نظرات هالیوودی بعضی از دوستان منو یاد کشتی ایران وهند ونظر پدرم می اندازه.کشتی گیر کشورمان با کشتی گیر هند مسابقه داشت بابام میگفت اون کشتی گیره همونایی نیستند که تو فیلمها از ساختمان 10طبقه می افتن پایین وبایک مشت 20 نفر می رنند. گفتم آره. گفت خدایا من تحمل دیدن ندارم تو به این جوان رحم کن.که همان کشتی رو کشتی گیر کشورمان کمتر 1دقیقه ضربه کرد.دوستان در جنگ کشورهایی پیروزند که به لحاظ استراتژیکی دست برتر را داشته باشند نه سلاح کوچکترین اشتباه آمریکا در خاورمیانه یعنی از دست دادن تمام منابع ومنافعش در این منطقه ودرراس آن نابودی اسرائیل که قطعاً خواست دولتمردان آمریکا نیست.اگر درباره سلاح هسته ای هم میترسید .،نترسید ایران فناوری اش رادارد وظرف کمتر از چند روز میتواند عملیاتی کند فعلاً با توجه به هزینه نگهداری اش و مهمتر فتوای حضرت آقا ضرورتی نمی بیند.موشک قاره پیما روهم که نمونه کوچیکش با موفقیت آزمایش شده همان موشک چند مرحله ای. عملیاتی کردنش کمتر از چند هفته است.لطفاً به قدرت نظامی واستراتژیکی مان ایمان داشته باشید.به خدا آمریکای فعلی طبل تو خالی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
چرا هیچکس نمی گه هند قوی هست؟
مطمئنن همه ما فیلم هندی دیدم ،مطمئنن در فیلم های هندی اغراق بیشتر از فیلم هالیوودی هست .
ولی یکی پیدا میشه اینجا بگه هند قوی همه می گن ایران قویتر از هند هست.
دلیلش فیلم نیست دلیلش واقعیت هست.
Iran (Islamic Republic of)
س.فدوی
۱۱:۴۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دوست من مشکل شما وامثال شما دقیقا‍ً همینه.به حاشیه ها بیشتر از اصل قضیه توجه میکنید.شما 4خط بالایی رو که یک مثال واقعی بود بلافاصله تفسیر کردید.ولی خطوط پایینی رو که نشان از یک حقیقت غیر قابل انکار است رو ندیدی.چرا ؟چون امثال شما نمی خواهید که قدرت ایران را درک کنید .هنوز برای شما مرغ همسایه غازه.ایران قدرتمند درهمه جنبه های ورود به یک جنگ تمام عیار آمادگی کامل را داراست.حتی جنگ اتمی.من الان 5سال تمام روی تسلیحات وقدرت نظامی کشورها مطالعه میکنم وبا اطلاع میگم جهار ابرقدرت نظامی استراتژیکی دنیا روسیه ،چین ،کره شمالی وایران هستند.حال شما بادلیل ادعای منو رد کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
داداش دلیل نمی خواد وقتی حتی حاضر نشدی آمریکا رو تو 4 قدرت نشون بدی .
شما 3 کشور گفتید یا متحد ما یا دشمن دشمن ما هستند و هیچ اسمی از دشمن نیاوردید.
این یعنی شما خیلی از دشمن بیزارید و همین باعث شده حقیقت رو کتمان کنید(یعنی تعصبی رفتار کنید).
البته تعصب شما قابل تقدیر هست.
البته تعصب پیش از حد و کوچک گرفتن بیش از حد دشمن خطرناک هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
این همه امریکا امریکا نکنید.دشمن شماره یک و دشمن خونی ما بیخ گوشمونه. عربستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
حسبنا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
باید ایران وروسیه وکره با هم متحد بشن وجنگ رو شروع کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
به نظر من هيچ جنگي بين ايران و امريكا و حتي روسيه اتفاق نخواهد افتاد ...
چون جنگ اينده جنگ تحريم و جنگ فرهنگي خواهد بود ... و شايدم جنگ بين هكر ها ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
امریکا هیچ غلطی نمیکنه چون اسرائیل در تیررس موشکهای حزب الله قرار داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام خدمت جوانان عزیز
من 44 سالمه و مجروح جنگیم
من و همکلاسیام سال 66 برای دفاع از کشورمون به جبهه رفتیم و با دست خالی جلوی عراق و حامیانش وایسادیم
بماند..............
همه نظرات شما عزیزان را خواندم و منم معتقدم جنگ خوب نیست........
ولی دفاع در برابر بیگانه امری واجبه و کاریش هم نمیشه کرد
اما یه چیزی میخوام بازگو کنم که دوستان نیز اشاراتی داشتن
امریکا ابر قدرته درست، اما همین ابر قدرت برای حمله به کشورها منتظر اجازه کسی نمیمونه یعنی اول حمله میکنه بعد مجوز حمله میگره
ولی همین ابر قدرت هنوز نتونیته یه تیر معمولی بطرف ایران شلیک کنه و مطمئن باشید که حساب و کتاب دستشه و یه چیزی هست که دست و پاشو بسته وگرنه اگه میتونست تا الان انجام داده بود خیالتون راحت
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۲۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام خسته نباشید انشااله سالم و سلامت باشید دلیل این که آمریکا حمله نمیکنه اینه که مجبور نیست پس در چه شرایطی مجبوره؟ این که ما به طور جدی منافع ملیشو در خطر بندازیم مثل حمله به اسرائیل یا عربستان یا بستن کامل تنگه هرمز اونوقت چاره ای جز وارد شدن به جنگ نداره اونها جنگ های زیادی رو پشت سر گذاشتن میفهمن هزینه جنگ چه قدر سنگین و فلج کنندست پس تا وقتی مجبور نباشن وارد جنگ نمیشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
ما جنگ طلب نيستيم ولي براي دفاع هم عقب نمي كشيم ...البته اگر توان آن را داشته باشيم كه داريم در فرصت مناسب با همه ي عالم خواران عالم تصفيه حساب خواهيم كرد ..ضمنا اونهايي كه از شهادت و تكليف مي ترسند : مرگ در خانه آنها را نيز نخواهد زد،،؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
همچین میگن امریکا ابر قدرته...برادره من به تاریخ نگاه کن...ما تو هشت سال با کل دنیا و پیشرفته ترین تجهیزاتشون جنگیدیم و فقط خودمون بودیم و خودمون....اسراییل رو یادتونه ؟اون که دیگه همه سلاح هاش امریکایی انگلیسی فرانسویه و کمک های لجستیکی و اطلاعاتی از ترکیه و اعراب و امریکا...چطور تو جنگ سی و سه روزه با شیر بچه های حزب الله زمین گیر شد؟..ما روز به روز داریم قدرتمند تر میشیم و تا پرچم صورت ماه اباعبدالله رو روی کاخ سفید کفر الود برافراشته نکنیم دست بر نمیداریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
چیه همش از پیری تعریف میکنی،اون پیری مال خط مقدم وجبههه کیسه پرکردن خاک بود،ویاجعبه سنگین تیرا آرپی جی،الان یه بچه یا یه انسان۹۰ساله بامغز وبا دکمه جنگ میکنه،نه با قدرت بازو،مرد اون روزا،اینا باید از همون رهبر تپله کره شمالی بترسن که موهاشو دورسفید میزنه،یهوزد به سرش بمب اتم رو میزنه وسط آمریکا،دیگه به ایران وروسیه نمیرسه که بخوان خودشونو خسته جنگ آمریکا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
بابا تمام ملت ایران کارشناس نظامی اند...
حیف که بیکارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
امام گفت آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه واقعا که گل گفته زمان جنگ ما دست خالی میجنگیدیم حالا که الحمد الله ایران پراز مهمات هست اگه راست میگه خطایی بکنه مطمئن باش برگشتی درکارش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
دوستان یادتون نره که پیروزی وعده ای هس که خدا به ما داده.مگه خدا دروغ گو هست؟؟پس انقد از قدرت امریکا نترسید.ما الگومون اما حسین هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
امریکا فقط به کشورهای ظعیف حمله میکنه ،ایران کابوس امریکاست بشدت از ایمان وقدرت اصلی ایرانیها وحشت دارن ،قدرت اصلی ایران همونطور که در محافل غیر رسمی و غیر علنی گفته شده ،غیر قابل پیش بینی بودن وخلاقیت زیاد ایرانه ،ایرانی خودتو دست کم نگیر ،ایران در طول تاریخ نشان داده ملت متحدیه یعنی عرب وعجم ترک لر زرتشتی ومسیحی ویا شیعه وسنی نداره همه چون پیکری واحد بر دشمن میتازند وبا استقامت هر دشمنی را نابود میکنند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
نمیدونم چرا بعضی ها امام زمان رو فقط برای حفظ ایران میدونن امام زمان برای تمام مسلمین جهان است,درضمن سایر کشورهای جهان که مسیحی هستن منتظر فرج حضرت مسیح(ع)هستن
Iran (Islamic Republic of)
س-فدوی
۱۰:۴۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
برادر من امام زمان (عج) برای فقط حفظ ایران نیست بلکه توسل وتوجه ایرانیان به این امام بزرگ روحیه ایستادگی ومجاهدت در راه اسلام وکشور عزیزمان را در ایرانیان پرورانده وروز به روز به آن قدرت میدهد.نه اسلام آمریکایی عربستان که به خودشان هم رحم نمی کنندونه انتظار حضرت مسیح(ع) که منتظرانش مسایل فیزیکی را مطرح میکنند که ریشه انتظار را بخشکانند.الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخهههخ همه نظرهاتون رو خوندم نیمی موافق شکست امریکا نیمی موافق قدرت برتر امریکا,عزیزان امریکا به ایران نمیخواست حمله کنه در واقع امریکا با مشکلات بسیار زیادی مثل,اقتصاد فقر تبعیض نژادی تازه این کشور 19تریلیون دلار بدهی داره,بودجه این کشورنیم تریلیون دلار کاهش پیدا کرده,امریکا فقط در دوران جنگ سرد تا سال 2003قدرتمند بود در حال حاضر قدرت نظامیش در حال افوله,اوباما بوجه دفاعی کم کرد و بیشتر به طرح های داخلی هزینه کرده همین نشان دهنده نبوده سیاست جنگ طلبانه ضد کشورها در دوران اوباما بوده اگر اینطور نبود در سال2013که موافقت شورای امنیت حتی روسیه هم برای حمله به سوریه داشت به بهانه حمله شیمیایی ارتش این کشور,اما این اقدام نکرد البته امریکا از نظر تجهیزات نظامی وبرتری در دنیا تکه که اگه اینگونه نبود روسها جای امریکارو درابر قدرت میگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اگر امریکا نگاه چپ به ایران کنه لهش میکنیم لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
صاحب ایران امام زمان...
مقام معظم رهبری بعنوان جانشین امام زمان چنان ضرب شستی به دشمنان نشون داده که اونا حتی فکر حمله رو هم نمیکنن...
به نظر شما قدرت امام زمان بیشتره یا
گاوچرون های صهیونستی ضد بشریت غرب وحشی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
آمریکا اگه با ایران درگیر بشه وایرانو شکست بده دیگه مشتری برا ی فروش تسلیحات به کشورهای حاشیه دریای پارس نداره واگه از ایران شکست بخوره پایان امپراتوری امریکا وسلطه غرب بر جهان خواهد بود ،پس ننیجه میگیریم که هیچ زمان آمریکا با ایران درگیر نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
مرگ بر امریکا. عربستان.اسرائیل به خدا قسم اگر امریکا بخوای چپ به ایران نگاه کنی ما ایرانیا دنیارو واسه خودتو متحدات به جهنمی وحشتناک تبدیل میکنیم. ما گوش به فرمان امام خامنه ای هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
چقدر کارشناس نظامی داریم....خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
آمریکا نیازی به جنگ با ایران نداره ، فقط کافیه پروژه هارپ رو ایران پیاده کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۰۹:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
عزیزم برو درباره هارپ مطالعه کن وببین تنها کشوری که توان ایستادگی ومقابله با هارپ داره کدوم کشوراست.یه چیزهایی تو اینترنت خوندی وبخاطر حس آمریکا دوستی تو،سانسورش کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
بینه ایران امریکا بلاخره جنگمیشه فرقی نمی کنه کشوراغربی پشتشن مگه هشت سالو یادتون رفته ایران با ۴۲کشور یه تنه جنگید حالااین ماپیشرفت کردیم روسیه ام با ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
در آخرالزمان حتما بین کشورها جنگ رخ میده
ولی امام زمان عج ظهور میکنه و جلوی جنگ رو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
ما آماده ایم فقط منتظریم آمریکا دست از پا خطاکنه نابودش می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
تو جنگ آمریکا و ویتنام ، ویتنام با وجود امکانات خیییلی کمش تونس اون آمریکای به ظاهر ابر قدرت رو با همه ی بمب اتم هاش شکست بده
از قدیمم گفتن سگی که پارس میکنه گاز نمیگیره چون که ازت ترسیده نقطه سرخط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
چه بسا امروزه جنگ های سایبری و نفوذ بر جنگهای هسته ا ی برتری داشته باشند کشورهای قدرتمند کشورهایی هستند که علاوه بر سخت افزار خوب در جنگهای الکترونیک و سایبر بهترین ارتشها و نیروهها را داشته و تربیت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
الان قیمت مرغ در بازار چنده.بعدا به جنگ میرسبم
Iran (Islamic Republic of)
س-فدوی
۱۰:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دوست من کشورهای بسیار مدعی هستند که حاضرند سالها مرغ وگوشت نخورند ولی امنیت مارو داشته باشند.درسته شکم چیز دروغی نیست ولی امنیت کشورمان حتماً حرف راسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
تفاوت عمده ارتش ایران و امریکا اینست که در ایران سرباز شرکت کننده در جنگ خواه ناخواه به شهادت اعتقاد پیدا میکند و دیگر ترسی از مرگ نخواهد داشت.نبرد با چنین ارتشی قطعا دشوار خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اگر ترس تمام نیرو،تفکر و دست راغالب باشد ناتوان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اونایی که فکر میکنند ما در برابر بمب اتم امریکا توانی نداریم ...سخت در استباهند :) هههه
بمب های ما به موقع رو میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
تو فکر می کنی ایران زمان جنگ بمب اتم نشون بده اونا هم نگاه میکنند .وقتی جنگ جهانی دوم آمریکا برای اولین بار بمب اتم رو استفاده کرد همه انگشت به دهن موندن، فکر می کنی برای جنگ با ایران چیزی برای نشون دادن نداره که بازم دنیا انگشت به دهن بمونه .
اگه ما بمب اتم رو نشون بدیم اونا صد برابر مرگبار تر از اون رو نشون می دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
ایران نشون نمیده میزنه
ما 1000 برابر مرگبار تر را نشون میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
آمریکا خر است.
Iran (Islamic Republic of)
س-فدوی
۱۰:۴۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
من اعتراض دارم به شخصیت خر توهین شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
مساله تونستن نيست، مسلما ميتونيم. ولى آدم تو دعوا بايد ببينه چى گيرش مياد، اگه چيزى گيرمون نمياد فقط فحش بديم كافيه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
توی اینترنت ی فیلم از ازمایش هسته ای امریکا در زیر عمق اقیانوس ارام دیدم وقتی منفجرشد بیش از ده ها هزار تن اب تاارتفاع چند صد متری به هوا برخاست تا شعاع 500متری انفجار رخ داد و سپس ازموج انفجار سونامی مرگبار اومد هرچی تا فاصله 5kmبود از بین برد وای به حال خشکی
Iran (Islamic Republic of)
س-فدوی
۱۰:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
عزیزم اینها رو پخش میکنند که بعضی ها بترسند.نه ایرانی ها شما که انشاالله ایرانی هستی دیگه.آبروی مارو نبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
ببینید اینقد جنگ جنگ نکنید کشور ما نه اغاز کننده جنگه نه هیچ فقط سیاستش دفاعیه اینجا بازی کامپیوتر نیست بزنی دوما همونقدر ما قوی هستیم و موشک و سامانه هوایی داریم امریکا داره سوما امریکا نشون داده لازم باشه بمب اتم سهله هیدروژنی رو هم میزنه هیروشیما و ناکازاکی رو یادتون نره چهارما جنگ فقط ضرر داره نه سود نه ما ده هزار کیلومتر میریم واشنگتن اونا رو بزنین نه اونا میان تهران مارو بزنن هرچیه. با موشک و هواپیماس که اونم مردم عادی میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
مرگ بر جنگ درود بر صلح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
مرگ بر جنگ درود بر صلح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
حضرت امیرالمونین علی ابن ابیطالب علیه السلام: اندکی حق انبوه باطل را نابود می کند همانطور که اندکی آتش انبوهی از هیزم را می سوزاند... پس از جنگ نترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
بابا جنگ چیه اخه چرا ملت ما همش باید به جنگ فکر کنه اخه ما چه گناهی کردیم خداااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
سلام به نظرم دیگر جنگ وخونریزی بس است لااقل به فکر فرزندانمان باشیم تا در این روزگار به نحو شایسته زندگی را ادامه بدهند وهیچگونه ناراحتی نداشته باشند به امید خداوند تبارک وتعالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
خدا ایران رو از شر سه گروه حفظ کنه انشالله...
۱.کافر و بی ایمان
۲.بی فکر و خنگ
۳.ترسو و بزدل
بگو انشالله......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
جنگ فایده نداره فقط مردم میمیرند ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
کسایی که از آمریکا میترسن جنگ ویتنام رو یادشان رفته که چه جور آمریکا رو شکست دادن و خوار ذلیل کردن شما که از اونا کمتر نیستین ابر قدرت فقط خداست آنقدر مثل مردم کوفه که از لشگر یزید ترسیدن و امام زمانشونو تنها گذاشتن نباشیم وقتی جنگ شه برای دفاع از کشور و ناموسمون آمادهایم با ایمان به خدا بااین قدرتهای پوشالی ترسو میجنگیم
Germany
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
آمریکایی ها از ایرانیها می ترسند و خودشون هم می دونند ایران نیازی به موشک قاره پیما نداره چون ما پیاده تا امریکا هم می رویم و می جنگیم فقط یک کیسه برنج بهمون بدهند تا تقویت شیم و نفس داشته باشیم کار حله وگر نه هیچ مشکلی بر سر راه ما نیست. الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده یکم نا وشکن های امریکا بارها گفته اگر باایران به جنگ برویم در همان ساعت های اولیه جنگ 30هزار کشته میدیم اگه عقل سلیم باشه اونها میخاهند حمله کنند نه ما زمان جنگ ماهم دفاع کننده بودیم نه حمله کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
حمله به ایران مساوی جنگ جهانی سوم و نابودی 95 درصد جهان .
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
همه با جنگ که مساوی است با ویرانی مخالفند و حداقل چندین سال یک کشور درگیر جنگرو به عقب میندازه - ولی خدایی ناکرده جنگی هم صورت بگیره و کشور مسقیم درگیر باشه - اونوقت شک نکنید که مردان سیاسی نظامی و میدان دیده کارشونرو خوب بلدند و پیش بینی همه چیرو کردند یعنی سطح آمادگی بسیار بالا در مقابل تحرکات برنامه ریزی شده دشمن فرضی در ضمن ایمان به خدا قویترین پناه هر ملتیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
ما قصد تجاوز نداریم مادست متجاوز قط میکنیم. مقاصد جنگ نداریم اما از خود دفاع میکنین وبه نیروی. الله اکبر. مسلح هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اگه بزدل باشیم شکست میخوریم ولی یه ملت متحد هیچ وقت شکست نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
پیکان دور رنگ گوجه ای موجود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
یک کلام
ارزوی جهانی بدون جنگ و خونریزی
از ته دلت بگو امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
صلح و آرامش خوب است اما برای همه نه مستکبران چون آمریکا و صهیونیسم ما منتظران مهدی آل مجمد ص هستیم
Germany
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
سلام دوستان بنظر من جنگ توی هر زمانی خوب نیس ولی اگر آمریکا بخواد دست از پا درازتر کنه مطمءن باشین که آسیب زیادی میبینه
ومطمءن باشین که جرات استفاده از سلاح هسته ای نداره اگه داشت تا الان استفاده کرده بود
لطفا به عقل خودتون رجوع کنید
ودرآخرآفرین به جوونای ایرانی که انقدباغیرتین و از جنگ هراسی ندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
آخه آمریکایی که در ویتنام داغون شد و اسرائیلی که حریف غزه 1.5 میلیون نفری هم نشد چجوری میخوان با روسیه و ایران و حماس و حزب الله بجنگند ؟؟؟؟
Norway
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
امریکا همچین ریسکی نمیکنه اگه با ایران وارد جنگ مستقیم بشه احتمال شکست خوردنش خیلی زیاد و از طرفی ابر قدرت بودن خودش و تو کل دنیا از دست میده . دیگه هیچ کشوری براش تره هم خورد نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اگه با تکیه به روسیه میخواید با امریکا بجنگید ازپشت خنجر میخورید روسیه خیلی بدتر از امریکا هستش.نباید مسولین به روسها وکل کشورهای عربی اعتماد کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
دوستان استفاده از بمب اتم به همین راحتی نیستش که میگید میاد میزنه پودر میشیم:)
اگر جنگی اتفاق بیفته که حداقل تا 5 سال دیگه بعید به نظر میاد,هیچ کدوم از طرفین درگیر جنگ از این نوع سلاح ها استفاده نمی کنند.اسلحه های کشتار جمعی فقط و فقط برای ترسوندن مردمه.در بحث جنگ های بزرگ امروزی اگر اتفاق بیافتند خواهیم دید که سلاح های جدید بسیار وحشت اور تر از بمب اتم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
این درسته امریکا یه ابر قدرته ولی باید اینم قبول کرد ایران کشور امام زمانه ایران هیچوقت شکست نمیخوره و اگر امریکا توانایشا داشت مطمعنم ایرانم مثل سوریه میکرد چونکه نتونسته یعنی شکست خورده فقط ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
جنگ اصلا خوب نیس همه میدونیم
پس باید قدرت دفاعی وبازدارندگی مان را انقدر افزایش بدیم که امریکا فکر حمله نظامی به سرش نزنه
ازلحاظ حمله فرهنگی هم فقط باید به قران عمل کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
ارتش آمریکاهمشون ترسوهستن واون شجاع وایمانی که ایرانی هادارن اونا هیچ کدومشون ندارن
Australia
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
بعضی دوستان بدجوری تحت تاثیر فیلمای هالیودی امریکا قرار دارن .حساب خونه تا بازار خیلی فرق میکنه.گذشت اون روزا که که امریکا میدون داری میکرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
داداش چرا اصرار دارید کسی می گه آمریکا قوی فیلم هالیوود دیده.
1-برا حتی میتونه در هر نقطه از کره زمین هر تعداد نیرو مسلحه رو پیداکنه(ایران میتونه؟)
2-در زمان جنگ از سلاحهایی مرگبار استفاده میکنه که تا اون زمان کسی حتی اسم شو نشنیده مثل بمب اتم
3-پیشرفته ترین تجهیزات نظامی دنیا رو در اختیار داره
اگه تو بازی بسکتبال ایران امریکا بازی داشته باشن.هر کی بگه امریکا تو بسکتبال میبره تو میای میگی فیلم هالیوود بسکتبالی دیدن.
چه انتظاراتی داره وقتی مردم حقیقت رو می بینند دروغ بگن.
من نمی خوام بگم ما ضعیف هستیم ما هم قویی هستیم ولی دگه نمیشه حقیقت رو پنهان کرد و گفت آمریکا ضعیف هست.
Iran (Islamic Republic of)
س-فدوی
۱۲:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
آقای ناشناس 10:30ایران قویتره با دلایل زیر:
1-تمام منافع آمریکا در خاور میانه است که به اندازه کافی نیرو وپایگاه داره که همه در تیررس موشکهای ما هستند(حداقل 50درصد پایگاهها در این مناطقه)بله ایران درکمتر از ساعاتی میتوانداین پایگاهها را با موشکهای تعریف شده هر پایگاه نابود کند به قول خودمونی شخم بزند
2-تمامی سلاحهای خطرناک آمریکا در این منطقه توسط ایران شناسایی شده وقابلیت رهگیری آن فراهم شده حتی بمبهای هیدروژنی
3-پیشرفته ترین پهبادش در ایران به زمین نشانده شد وپیشرفته ترین هواپیمایش رهگیری شد وپس از اخطار از مرزهای ایران دور شدوپیشرفته ترین قایقهایش به اسارت بچه های سپاه در آمدند
اگر ما کشتی وفوتبال وتکواندو ووالیبال و....میبریم نمیبینی ولی یک بسکتبال سنک محک شما شده
بله دوست من کشورما حقیقت را پنهان کرده چون اگر حقیقت قدرت نظامی ما روبشه همین عربها هزاران تیلیارد دلار بابت خرید اسلحه به اقتصاد بیمار آمریکا تزریق میکنند که خواست ما نیست.آمریکا ضعیف نیست ولی ایران قوی در مقابل آمریکا دست برتر را دارد حتی بیشتر از روسیه وچین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
خدا نکنه جنگ بشه جنگ ویران کننده هست هم برای طرف قدرتمند وهم برای ضعیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
ارزوی جهانی بدون جنگ
ارزوی ارامش
Kazakhstan
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
بابابه رهبراعتمادکنین به خدابهش اعتمادکنین که وقتی میگه امریکاهیج غلطی نمیتواندبکندبدون یه چیزی هست که من وشمامردم عادی نمیتونیم بفهمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
ما به فرموده معمار کبیر انقلاب " امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" ایمان داریم . البته مقامات امریکا نیز بدان ایمان دارند.
روسیه از توانی برخوردار است کهبرای امریکا ناشناخته است با ورود ناو جنگی روسیه به مدیترانه در دو سال قبل کل سیستم الکترونیکی امریکائیها بهم ریخت و ضعف بزرگ امریکا اشکار گشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
غلط
Germany
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اقا جون درسته نباید خودمونو دست کم بگیریم ولی اونم امریکاس هویج نیسته ها!!!!!!!!
دارای بزرگترین ارتش و تجهیزات نظامی و بیشترین بمب اتم...به مورد اخر دقت بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
پس به آمريكا ثابت شدكه هيچ غلطي نمي تواند بكند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
بنظر من جنگ ماهیتا خوب نیست ولی باید همیشه آماده باشیم این جنایتکارا بخون ملت ایران تشنه اند باید باتمام توان بده دفاعی ونظامی کشور را تقویت نمود با احساسات نمتوان به مقابله با واقعیات رفت هرچند همینکه ازقدرت نظامی ما واهمه دارند برای ما کفایت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
درست کردن موشک های اتمی برای ایران مثل آب خوردن هستش، پس فکر موشک های اتمی آمریکا نباشید. مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
یک مطلع ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
مطمئنی نداریم؟:))
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
جنگ اتمی علیه ابر قدرت اتمی به معنای نابودی کامله اگر ایران ده بمب اتمی داشته باشه ایالات متحده هزاران بمب اتمی داره و استفاده از سلاح هسته ای یعنی مجوز به آمریکا تا با مظلوم نمایی ضد ایران استفاده کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
قبرمون کندست بترسید ب بمب هستی بدبخت میشیم ما میمیرم میدونید چکار ب ژاپن کرد با بمب هسته ای وای این موشکامون باید پرت کنیم وای بمب هسته ی قبرمون کندست
Iran (Islamic Republic of)
بچه رزمنده 35 ساله ازقم
۱۸:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
بنام خداسلام علیکم ؛ در تکمیل فرمایش جنابعالی عرض می کنم ؛ احتیاج به قبر نیست چرا؟ زیرا که حرارات بالای بمب هسته ای ای کالبد آدم را به - پودر نه --- به خاکستر نه - بخار یک مانند چنین چیزی اگر درست گفته باشم تبدیل می کند ؛ ضمنا عرض می کنم خوشا آنانکه با شهادت رفتند التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
هدف ما شهادت نیست بچه رزمنده
هدف ما دفاع از کشور و پایداری همیشگی ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
برادر رزمنده راست میگه نیازی به قبر نیست البته شما گرماشو هم حس نمیکنی چون صدای یه خمپاره بشنوی فکر میکنی بمب اتمه خودت از ترس زهرترک میشی فاتحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
ایران توانایی ساخت موشکهای برد بلند رو با هر بردی داره چراکه هر کشوری که بتونه ماهواره تو مدار قرار بده برا همه روشن میشه که توانایی ساخت این نوع موشک ها رو داره اما فعلا بردش رو تا اسرائیل تثبیت کرده اگه نیاز باشه میتونه تو ایکی ثانیه بردش رو تا خود آمریکا زیاد کنه اگه تا حالا همچین کاری نکرده بخاطر بعضی سیاست های خاصه
Iran (Islamic Republic of)
س-فدوی
۱۰:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
خوش تیپ نترس. اون با نیروهای مسلح.منظورم قبرکندن نیستا منظورم دفاعه.همه هستی آمریکا یعنی اسرائیل وعربستان وکره جنوبی یکم مطالعه کنی خواهی فهمید که این کشورها چجوری در محاصره به اسطلح دشمنان آمریکاست.یک اشاره کوچولو کافیه که آمریکا همه این منافع ومنابع رو ازدست بده.اسرائیل هم رو که موشکهای حزب الله اجازه نخواهد داد حتی به درب زرادخانه های اتمی خود نزدیک شوند.نگران نباش ایران همه گونه آمادگی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
درتاریخ هست حکومت های ضعیفی که در مقابل حکومت های بزرگ و قدرتمند ایستاده و پیروز شدند پس مقابله با امریکا یا هر ابر قدرتی و پیروزی کاریست شدنی....برای پیروزی در جنگ تنها تجهیزات نوین و پیشرفته کافی نیست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
iهمین کسایی که میگن حمله کنید ما آماده ایم همانند مردم کوفه میمانند و پشت ملت و رهبری را در نبرد عملی خالی میگذارند.
ما اهل کوفه نیستیم / علی تنها بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
الله اکبر و دیگر هیچ!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
آقایان جوگیر نشوید جنگ نرم افزار جنگ افزار جنگنده وموشک وغیره فایده نداره درجنگ فقط نیروی انسانی باایمان وعشق وطن وباجان فشانی و استقامت و پایداری پیروز می شویدمثل مردم ایران .وطنم خاکم رهبرم و.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
دعا کنید هیج کشوری جنگ نباشه خوب نیست صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
قربون همتون برم که ای جنگ جنگ میکنین،
خدا کنم تو عمل هم همینطور باشین
Germany
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
واقعا، بیگ لایک.
مقصر نیستن، خیلیاشون زمان جنگ قبلی وجود خارجی نداشتن حتی نمیتونن تصور کنن چقدر مشکل داشتیم، گاهی وقتا نون هم واس خوردن گیر نمیومد چه برسه به دارو و خدمات عمومی و ...
برین عموجون اون چیزایی که واستون گفتن همش افسانه س. شما نمیدونین وقتی یکی از عزیزاتون جلوی چشمتون پرپر میشه چه حسی داره، نمیدونین هر لحظه با استرس شنیدن خبر یه حادثه ناگوار زندگی کردن یعنی چه و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اولا اگه آمریکا بخاد جنگ کنه چه با ما ,چه با روسیه ,چه با کره شمالی,قطعا از سلاح اتمی استفاده میکنه,شک نکنین,اون به مقدار خیلی زیاد,پس هی نگید نمیتونه دوما اگه حنگی بشه متحدا هم میان وسط,اینگلیس و فرانسه و آلمان پس چغندرن,یا همین کره جنوبی چغندره,اینا همه ابر قدرتن,پس پیروز این جنگ یا روسیه و کره شمالیه,یا آمریکا و متحدای محکمش,ما چیزی جز نابودی برای خودمون نداریم تو این جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اولین به همه اونای که میگن جنگ بگم جنگ خوب نیستش باعث پیامد های بعدی برای هر کشوری میشه دومن امریکا نمی تونه به همین راحتی به کشوری حمله کنه چون ظرفیت هر کشور به نیروی نظامی اون کشور ایران هم نیروی نظامی قوی داره پس اگر هم وارد جنگ بشه با مشکلاتی بزرگی روبرو میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
چقدر بعضيا از قدرت آمريكا ترسيدن!
قدرت اصلي دست ماست
چون ما متكي به خدا هستيم و اونا فقط متكي به توپ و تفنگن!
به قول امام ، امريكا هيچ غلطي نميتواند بكند
تازه
خدا كنه يه غلطي بكنه و بياد
چي بهتر از شهادت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
الهم ارزقنا
Seychelles
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
با احترام به همه کسایی که نظر دادن من میخوام بگم که ما نه اونقدی که میگید قوی هستیم نه اون قدا هم ضعیف ولی چیزی که مهمه تفکرات یک ملت درباره خودشونه که چقدر خودشون رو قبول دارن شاید باورتون نشه ولی همین پیام هایی که گذاشتین و توش گفتین که ما حریف آمریکا نمیشیم برای اونا خیلی مهمه یه نکته هم هست که من ازتون خواهش میکنم چشمتون رو باز کنین و اون هم اینه که اگه ما واقعا قدرتی نداشتیم اینهمه آمریکا خودش رو برای خراب کردن ما به آب و آتیش نمیزد مثل عراق و افغانستان تا حالا یه چند سالی بود که اشغالمون کرده بود .ما قدرت هایی داریم که یکیش همین روحیه جنگ طلبی و وحدت بین اقوامه شما هیچ وقت نمیبینین که اتفاقی که تو عراق و سوریه افتاد تو ایران بیفته یعنی کسی یا اقوام و مذهبی در برابر اقوام دیگه شورش کنه و دست به خون ریزی و ریختن خون هموطن های دیگش بزنه. سالانه میلیادها دلار خرج تهاجم فرهنگی آمریکا علیه ایران میشه تا شما بادیدن فیلم هاشون فکر کنین که واقعا خیلی قوین دریغ از اون همه حقه سینمایی که هممون ازش خبر داریم ولی نمیدونم چرا بعضی وقتا یادمون میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
درسته که امریکا از ایران قدرتمند تره .اما در صورت بروز جنگ ابتدا تاسیسات زیربنایی ایران و عسلویه و... زده میشه . بعدا ایران با تجهیزات دریایی چریکی مثل قایق های تندرو و... ناوهای امریکا رو میزنه و پایگاه های امریکا رو در منطقه هدف قرار میده .حزب الله هم با هزاران موشک به جان اسراییل می افته . هرچند خرابی های ایران بیشتره ولی جنگ با گذاشتن خرابی ها و زیانهای اقتصادی برای ایران و شکستن ابهت امریکا و نابودی اسراییل تمام میشه و ایران تبدیل به یک ابرقدرت منطقه ای و جهانی میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
زرششششششک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
مطمئنن امریکا توانیی روبه رو شدن با ایران رو داره اما ایران امریکا رو ۲۰۰ سال عقب میندازه و همین طور اسرائیل رو نابود میکنه بدون شک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
چرا با منطق قرآن تحلیل نکنیم که میفرماید" چه بسیار گروه اندک که به توفیق الهی بر گروه بسیار پیروز شوند" داستان فرعون و حضرت موسی که افسانه نیست .امکانات حضرت موسی در مقابل فرعون مستکبر بزرگ آن زمان از داشته های امروز ما درمقابل آمریکا کمتر بود آمریکا از سلاح نمی ترسد بلکه از قدرت ایمان به خدا میترسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
مطمئن باشید اگه امریکا می تونست تا الان صد بار حمله کرده بود. با نظر ناشناس 13:35 هم موافقم. وقتی امریکا بخواد به ایران حمله کنه همه جوانب رو میسنجه. نگاه میکنه ببینه چقدر خسارت میبینه. میدونه حزب الله اسرائیل رو نابود میکنه. مردم اسرائیل مهاجر هستن اگه ده تا موشک بخوره به شهر هاش همه فرار می کنن. درکل احتمال جنگ زیاده و هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم شروع بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
امریکا یه روزه کل ایرانو نابود میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اگه تو کل دنیا صلح بشه این اتفاق نمی افته
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
از کجا فهمیدی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
Shans biyarim Russia ba iran motahed beshan va ela iran shekast mikhore
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
رو روسیه حساب نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
برای چی باید بجنگیم؟
جنگ چیزی نداره جز ویرانی اوارگی و بدبختی یتیم شدن کودکان و.....
کدام کشور نابود می شه ایران
چرا از صلح و دوستی نمی گید چرا از انسانیت و عشق نمی گید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
صلح و دوستی با کسی که ارزش اون رو بفهمه نه کسی که هر جا پا گذاشته جنگی راه انداخته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
ازاين حرفها بگذريم مرگ بر امريكا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
امریکاهیچ غلتی نمیتوانت بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
داداش اشتباه داری میزنی خخخ غلطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
فعلا که کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
امریکا فقط یه ارتش داره اما ایران علاوه بر ارتش وسپاه یه بسیج داره که جمعیتش اندازه یه ارتشه آمریکاست جدای از اینها در امریکا هیچوقت افراد غیر نظامی وارد جنگ نمیشن ولی در ایران در زمان جنگ از کوچیک و بزرگ بسیج و غیر بسیجی برای جنگ اقدام میکنند وآمریکا رو پودر میکنن الگوی ما حضرت علی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
این جنگها که جنگ نیست جنگ اصلی مابا عادات وفرهنگ نادرستیست که ما گاها داریم با مرامهایمان است با زشتیها وپلشتیهاییست که نوعا دچارش هستیم جنگ با نفس است جنگ با امیال بدمانست. کاش واقعا الگوی ما علی(ع) بود ما کجا و الگوی ما کجا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
عزیز تو جنگهای امروزی جمعیت ارتش خیلی مهم نیست میزان تجهیزات مهمه که اونم اگه آمریکا بخواد به ایران حمله کنه خیلی کم از نیروی زمینی استفاده میکنه در ثانی اینم بگم که حمله آمریکا به ایران در وهله ی اول مساویست با نابودی اسرائیل
۱۲
آخرین اخبار