برای نخستین بار در مسجد مقدس جمکران؛

منبرهای کوتاه خانواده مهدوی برگزار شد

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برپایی منبرهای کوتاه خانواده مهدوی با محوریت سبک زندگی با توجه به استقبال و حضور گسترده نمازگزاران و خانواده ها از مراسم مذهبی شب های چهارشنبه در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به برگزاری و استقبال خانواده ها از نخستین منبر کوتاه خانواده اظهار کرد: با توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و تاکید بر اهمیت ارائه راهکار در مباحث مختلف خانوادگی، طرح "منبر کوتاه خانواده مهدوی" از شب گذشته در مسجد مقدس جمکران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شب های چهارشنبه مسجد مقدس جمکران پایگاه حضور خیل مشتاقان امام عصر(ارواحنا فداه) و بسیاری از خانواده ها است، تصریح کرد: برای بهره‌برداری معنوی بیشتر زائران از این مکان مقدس و با عنایت زمان حضور آنان، سلسله سخنرانی های کوتاه با محوریت سبک زندگی از دیدگاه دین، آیات و روایات، همچنین سبک زندگی شهدا و علما مخصوص خانواده ها هر هفته، به مدت هفت دقیقه برپا می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه مشکلات زندگی باعث نا امیدی و دلسری در خانواده ها می شود، افزود: این منبرهای کوتاه، با هدف آشنایی خانواده های مستأصل با روش های مناسب برخورد با معظلات و رفع ناهنجاری ها، ضمن تاکید بر مولفه های سبک زندگی در خانواده های مهدوی، می کوشد تا با ارائه راهکارهای مناسب به ترویج راهبردهای زندگی بهتر  بپردازد.

گفتنی است، در مراسم مذهبی شب گذشته در مسجد مقدس جمکران، نخستین منبر کوتاه خانواده مهدوی با موضوع ملاک انتخاب همسر برپا شد و سخنران در مدت 7 دقیقه، با اشاره به نکات مهم و اساسی سبک زندگی حضرت علی (علیه السلام) و شهدای دفاع مقدس به ارائه راهکار مناسب در این زمینه پرداخت که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.