فیضی در نطق میان‌دستور؛

اجتماعات عده‌ای از دولتمردان سابق، چیزی جز تبلیغات نیست/مرزنشینان، محتاج نگاه ویژه هستند

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: اجتماعات عده‌ای از دولتمردان سابق، چیزی جز تبلیغات زودهنگام نیست.

اجتماعات عده‌ای از دولتمردان سابق، چیزی جز تبلیغات نیست/مرزنشینان، محتاج نگاه ویژه هستندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمد فیضی" نماینده مردم اردبیل در مجلس، در نطق میان‌دستور صحن علنی امروز(چهارشنبه 10 شهریور ماه) مجلس اظهار داشت: اجتماعات و میتینگ‌های سیاسی که عده‌ای از دولتمردان سابق در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند، چیزی جز تبلیغات زودهنگام نیست و ما رعایت قوانین را به همه کاندیداهای انتخاباتی توصیه می‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل افزود: از موضع‌گیری رییس جمهور در رابطه با فیش‌های حقوقی تشکر می‌کنیم ولی مردم انتظار دارند که این موضع‌گیری‌ها منجر به برخورد قانونی با متخلفان شود.

وی با اشاره به تعهدی که دولت در تأمین منابع عمرانی این استان پذیرفته است، ادامه داد: رییس جمهور در سفر استانی متعهد شده بود که برای تأمین منابع عمرانی استان اقدامات لازم صورت گیرد ولی برخی از کارهای عمرانی پس از گذشت 27 سال هنوز به سرانجام نرسیده‌اند.

فیضی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی باید برای راه‌های روستایی منابعی در نظر بگیرد تا این پروژه‌ها پس از گذشت سال‌ها به سرانجام برسد.

نماینده مردم اردبیل گفت: استان‌های مرزی و مردم، نیازمند نگاه مهربانانه و ویژه نمایندگان مجلس و دولت هستند تا شرایط مناسبی برای ایجاد سرمایه‌گذاری خارجی نیز در استان اردبیل فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان اردبیل، خواستار عملی و اجرایی شدن اصل 15 قانون اساسی هستند و تدریس ادبیات آن‌ها در مدارس، جزوی از اصل قانون اساسی است و امیدواریم تأسیس رشته‌‎ زبان آذری در دانشگاه، مقدمه‌ای برای اجرای کامل این اصل باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار