همدان؛

دستورالعمل های گزینش نیاز به بازنگری دارند

دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: مدیران هسته های گزینش و گزینش گران باید مشکلات موجود را شناسایی، بررسی و برای بازنگری پیشنهاد دهند.

دستورالعمل های گزینش نیاز به بازنگری دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله وطنی در شورای هم اندیشی هسته های گزینش استان همدان اظهار داشت: دستورالعمل های موجود در گزینش سازمان ها و نهادهای مختلف نیز با توجه به نیازهای آن سازمان ممکن است دچار تغییر شود.
وی با اشاره به اینکه زمان و موقعیت ها نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: با توجه به این تغییرات باید در دستورالعمل های گزینش نیز بازنگری شود.

دبیر هیات عالی گزینش کشور از مدیران هسته های گزینش و گزینشگران خواست مسائل و مشکلات موجود در دستورالعمل و فرم های گزینش را به این هیات انتقال دهند.

استاتدار همدان هم با برشمردن نقش و اهمیت گزینش در سلامت نظام اداری کشور و تأثیر ان بر ارتقاء سرمایه های اجتماعی گفت: گزینش درست ودقیق در نظام اداری موجب افزایش سرمایه های اجتماعی که همان نیروی انسانی است، می شود.

محمدناصر نیکبخت افزود: باید گزینشگران بگونه ای رفتار کنند تا ضمن حفظ آبروی اشخاص حق الناس و حق الله هم ضایع نشود.

مدیر هسته گزینش استانداری همدان هم در این نشست گفت: شورای هم اندیشی هسته های گزینش استان از مهرماه پارسال تشکیل و تاکنون 35 مصوبه داشته است.

باب الحوائجی ادامه داد: 7 کارگروه در شورای هم اندیشی هسته های گزینش برای تسهیل در امر گزینش، تحقیق، مصاحبه و صدور احکام راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.