عضویت بیش از ۳۶ هزار کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت:بیش از ۳۶ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

عضویت بیش از ۳۶ هزار کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانحمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛گفت:هفته ملی کودک همه ساله از چهاردهم تا بیستم مهرماه برگزار می شود‌.

وی افزود:این کانون با مشارکت دستگاه هایی که مستقیم و غیر مستقیم برای کودکان فعالیت می کنند برنامه هایی را تدارک دیده است.

حمیدی گفت:تعداد ۴۰۰ عنوان برنامه برای کودکان در سطح استان تدارک دیده شده که شاخص ترین آنها اجرای جدید ترین فیلم های کانون برای کودکان ، اجرای تئاتر های صحنه ای ، پخش انیمیشن های جدید کانون ، اجرای کارگاه های مختلف فرهنگی، هنری ، ادبی  و غیره است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود:دیدار کودکان و نوجوانان با ائمه جمعه ، شهرداران ، فرمانداران ، مدیران آموزش و پرورش و به صورت ویژه دیدار کودکان و نوجوانان در شهرستان بیرجند با آیت الله عبادی و حرکت نمادین کاروان کتابخانه های سیار از محل دفتر امام جمعه از دیگر برنامه های موجود است.

وی اظهار کرد:تجلیل از کودکان و نوجوانانی که در سطح بین المللی و کشوری حائز رتبه های برتر شدند ، کودکان بستری در بیمارستان ها و مراکزی که از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست نگهداری می کنند نیز از جمله برنامه ها است.

حمیدی بیان کرد:تمامی برنامه ها در جهت ایجاد یک هم افزایی با کلیه سازمان ها و دستگاه هایی که در زمینه کودکان کار می کنند و می خواهند آگاه سازی در زمینه نیاز های کودکان داشته باشند خواهد بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت:ثبت نام و عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان در طی این هفته به صورت رایگان است.

وی افزود:بیش از ۳۶ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که از این تعداد بیش از ۱۳ هزار کودک و نوجوان مناطق روستایی و عشایری عضو و از این خدمات بهره مند هستند.

حمیدی بیان کرد:خواهشمندیم به مراکز کانون پرورش فکری در سطح استان مراجعه کنند و از ویژه برنامه هایی که برای آنها تدارک دیده شده در این هفته بهره مند شوند‌.

انتهای پیام/غ

تدارک ۴۰۰ عنوان برنامه برای کودکان در سطح استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار