اهواز؛

رتبه دوم خوزستان در کمک به جشن عاطفه ها

خوزستان پس از استان خراسان رضوی رتبه دوم کشور را به‌دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی‌زاده ،مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: اولیا و دانش‌آموزان خوزستانی 13 میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند و پس از استان خراسان رضوی رتبه دوم کشور را به‌دست آوردند.

تقی‌زاده در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه‌های معنوی، اجتماعی و اخلاقی فعالیت دارد و هر دستگاهی باید تلاش کند که بیشترین کمک به کمیته امداد را داشته باشد.

وی افزود: بیش از 30 هزار دانش‌آموز در استان خوزستان تحت پوشش کمیته امداد هستند که آمار قابل‌توجهی است؛ کمیته امداد دانش آموزان را برحسب مقاطع مختلف تحصیلی، جنسیت و نیازهای خاص هرکدام از آن‌ها، تفکیک و بر اساس اولویت‌ها و نیازها به‌صورت آبرومند و مخفیانه به آن‌ها می‌کند.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که سازمان دانش‌آموزی و مجموعه مدیران مدارس همه‌ساله با کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها همکاری دارند و ازنظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آماده مشارکت و همکاری با کمیته امداد هستند، تصریح کرد: اعتقادداریم هر قدر این محرومیت‌ها کاهش یابند شاهد رشد آموزش‌وپرورش و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

تقی‌زاده با اشاره به کمک‌های اولیا و دانش‌آموزان در سال‌های گذشته و استقبال مردم از جشن عاطفه‌ها یادآور شد: 100 درصد این کمک‌ها در اختیار مدیران و مشاوران مدارس قرار گرفت تا در همان مدرسه با رعایت حفظ آبرو و شأن برای دانش‌آموزان نیازمند هزینه شود.

وی با تأکید بر الزامی بودن دوره پیش‌دبستانی در استان خوزستان، گفت: با توجه به این‌که ممکن است خانواده‌های کم‌درآمد تمایل یا توانایی برای فرستادن نوآموزان به کلاس‌های پیش‌دبستانی را نداشته باشند، آموزش‌وپرورش خوزستان هزینه‌ی این دوره را برای فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد پرداخت می‌کند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.