تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شهرداری تهران 14 هزار نیروی مازاد دارد/ افزایش و استخدام نیرو به صلاح کشور نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: استخدام در شهرداری تهران به صلاح کشور نیست چراکه شهردار ی 14 هزار نیروی مازاد دارد.

شهرداری تهران 14 هزار نیروی مازاد دارد/ افزایش و استخدام نیرو به صلاح کشور نیسترضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیشنهاد وزیر کشور در خصوص به کارگیری زندانیان زیر 3 ماه توسط شهرداری های کشور، اظهار داشت: شهرداری ها در شرایط عمومی تحت مدیریت کلان شوراهای اسلامی شهر هستند به همین منظور اجازه هرگونه استخدامی در شهرداری را ندارند.

وی افزود: بدون تردید با اضافه شدن نیرو به شهرداری تهران شورا باید بودجه آنها را در نظر داشته باشد که این باعث می شود در بودجه، هر پیشنهادی و مصوبه ای بار مالی داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه هر پیشنهادی باید در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسد، گفت: قطعا در حال حاضر شورا در شرایطی نیست که اجازه افزایش نیرو را به شهرداری تهران بدهد.

تقی پور در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری تهران 14 هزار نفر نیروهای مازاد دارد، تصریح کرد: بر اساس شنیده ها شهرداری تهران مازاد بر جدول سازمانی مصوب خود نیرو به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی قوانین و مقرراتی از جاهای دیگر بر مدیریت شهری تکلیف شده است، گفت: در خصوص این موضوع بررسی دقیق ندارم، اما قطعا به همین روش دستگاه دیگری یک تصمیمی گرفته و اثرات آن بر روی شهرداری و مدیریت شهری بار اضافی شده است.

تقی پور ادامه داد: قطعا بدون مصوبه شوراها به شهرداری اجازه استخدام نمی دهیم، چرا که افزایش و استخدام نیرو به صلاح کشور نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
تعدیل نیرو
آخرین اخبار