سفر دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی ایران به افغانستان

مشاور رئیس جمهوری اسلامی ایرن و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور حضور در چهارمین نمایشگاه مشترک ایران و افغانستان به این کشور سفر کرد.

سفر اکبر ترکان به افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور دیدار با مقامات افغانستان و حضور در چهارمین نمایشگاه مشترک ایران و افغانستان به کابل سفر کرد

ترکان در بدو ورود در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران هدف از این سفر را بازدید از چهارمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و دیدار با همتایان افغان برشمرد.
 
دبیر شورای‎عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقش منطقه آزاد چابهار به افزایش تعاملات اقتصادی میان ایران و افغانستان اشاره کرد و گفت: چابهار فرصت خوبی برای گسترش همکاری‎ها و تبادل تجارت بین دو کشور است. چابهار در شرق کشور نقش توسعه‎ای دارد و با ایفا کردن این نقش، سطح همکاری‎ها هم گسترش می‎یابد.
 
ترکان هم چنین ابراز امیدواری کرد برگزاری نمایشگاه نمایشگاه مشترک ایران و افغانستان عاملی برای توسعه همکاری‎ها بین ایران و افغانستان باشد.
 
در این سفر مهدی بازارگان معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورای‎عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اکبر ترکان را همراهی می‎کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.