شیراز؛

انهدام باند سارقان تجهيزات مخابراتی

باند سارقان تجهيزات مخابراتی با 10 فقره سرقت منهدم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگيری اعضای باند سارق تجهيزات مخابراتی با 10 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ رجبعلی رزمجویی گفت: مأموران کلانتری12 حضرتی شهرستان کازرون پس از دريافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت تجهيزات مخابراتی در سطح شهرستان رسيدگی به موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران در گشت زنی های نامحسوس و فعاليت های اطلاعاتی موفق به شناسايی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت  تجهیزات مخابراتی می كرد، شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصريح کرد: متهم دستگير شده در بازجويی های اولیه به 4 فقره سرقت تجهيزات مخابراتی در سطح شهرستان اقرار کرد.
سرهنگ رزمجویی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع پرونده به همراه متهم دستگیر شده  جهت تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی افزود: در پلیس آگاهی متهم به 5 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و یک فقره سرقت از اماکن دولتی در مجموع به 10 فقره سرقت با همدستی دو نفر دیگر اقرار که در یک عملیات غافلگیرانه همدستان وی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تحقیقات جهت کشف سرقت های احتمالی ادامه دارد، گفت: مشاركت شهروندان با اعلام موارد مشكوك به پليس 110 ازاقدامات اثر گذار در خصوص ايجاد امنيت پايدار است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار