اصفهان؛

انهدام شبکه گروگانگیری در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک شبکه گروگانگیری خشن و آزادی ۹ نفر از گروگان‌ها در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی وقوع ۲ مورد آدم‌ربایی و سرقت در برخی از جاده‌های ترانزیتی استان اصفهان که در ساعات پایانی شب اتفاق می‌افتاد، بررسی و رسیدگی ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان پس از انجام اقدامات تخصصی و تلاش شبانه‌روزی سرانجام ۲ نفر از گروگانگیران را شناسایی و آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به آزاد کردن ۹ نفر از افراد ربوده شده که در مخفیگاه آدم‌ربایان حبس شده بودند، افزود: متهمان در اعترافات خود ۵ تن از همدستان خود را نیز معرفی کردند که آنها هم هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم‌ربایی در یکی از جاده‌های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند.

سردار آقاخانی به نحوه فعالیت اعضای این شبکه اشاره کرد و ادامه داد: متهمان در ساعات پایانی شب بوسیله میخ، خودروهای عبوری را پنچر و با ضرب و شتم راننده، سرنشینان خودرو را گروگان می‌گرفتند و به یکی از شهرستان‌های اطراف استان منتقل می‌کردند و سپس با خانواده گروگان‌ها تماس گرفته و از هر کدام مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در ازای آزادی آنها درخواست می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی اعضای این شبکه خشن سابقه‌دار و غیربومی هستند، افزود: در این عملیات از آدم‌ربایان ۲ قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت کشف شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.