اپل واچ سری2 در راه است + تصاویر

نسل دوم اپل واچ رونمایی شد، محصولی که اپل واچ سری 2 نامیده می شود و از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل پیش ندارد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل ۱۸ ماه پیش عرضه‌ی اپل واچ را آغاز کرد و حالا پس از مدت‌ها ارتقایی را که منتظرش بودیم می‌بینیم. نسل جدید اپل واچ که اپل آن را اپل واچ Series 2 می‌خواند، تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مصون است. حال دیگر می‌توانید با خیال راحت با ساعت هوشمند خود دوش گرفته و حتی با آن شنا کنید. بدنه‌ی این دستگاه ضدآب است، اما یک حفره‌ی باز دارد و آن هم اسپیکر دستگاه است. 

اپل واچ سری2 در راه است + تصاویر

اما مهندسان اپل آن را به گونه‌ای طرحی کرده‌اند که زمانی که ساعت را از آب بیرون می‌آورید خود اسپیکر، آب وارد شده به حفره را به بیرون هدایت کند. نسخه‌ی جدید ساعت هوشمند اپل از پردازنده‌‌ای دو هسته‌ای به نام S2 بهره می‌برد که ۵۰ درصد نسبت به نسل قبل سریع‌تر است. واحد پردازش گرافیکی این دسنگاه نیز بیش از دو برابر گذشته قدرت دارد و می‌تواند از انیمیشن‌هایی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. این ساعت از نمایشگری با روشنایی ۱۰۰۰ نیت یعنی دو برابر نسل قبل بهره می‌برد.

اپل واچ سری2 در راه است + تصاویر

اپل واچ Series 2 از GPS‌ داخلی بهره می‌برد، بنابراین می‌توانید به آن به تمرین دو رفته و گوشی خود را در خانه بگذارید. این ساعت هوشمند همچون نسل پیشین خود در بدنه‌هایی از جنس آلومینیوم و فولاد ضد زنگ عرضه می‌شود. البته نسخه‌ای با بدنه‌ی سرامیکی نیز از این ساعت وجود دارد که حتی از فولاد نیز محکم‌تر است.

اپل واچ سری2 در راه است + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار