حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شبکه‌های آب شهر کنترل شوند، خیابان‌های پایتخت نشست نمی‌کنند/ قوانین کانال‌های تاسیسات اصلاح شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر شبکه آب شهر کنترل شود، شاهد وقوع حوادثی نظیر نشست زمین در سطح شهر نخواهیم بود.

شبکه‌های آب شهر کنترل شوند، خیابان‌های پایتخت نشست نمی‌کنند/ قوانین کانال‌های تاسیسات اصلاح شود
مازیار حسینی  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگوی با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با علت اتفاقات، ریزش و نشستهای خیابان‌های پایتخت گفت: هر روز در سطح شهر حوادث مختلفی را شاهد هستیم ولی شاید حساسیت‌هایی که در جامعه نسبت به شهرداری و فعالیت‌های آن وجود دارد موجب می‌َشود که در فضای مجازی این حساسیت‌ها تشدید شود.

وی افزود: ریزش زمین در محله شوش، خیابان صفی‌علیشاه، خیابان پیامبر و ... از جمله مسائلی است که به‌طور مستقیم به فعالیت‌های عمرانی مترو مربوط نمی‌‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خاک تهران آبر‌فتی است در نتیجه زیر خاک ده‌ها متر پایین‌تر از زمین حتی تو‌نلها به شکل زه‌کشی عمل می‌کنند، ما باید به صورت ریشه‌ای علت بروز حوادث شهری را پیگیری و بررسی کنیم که در این راستا ورود شورای شهر و کمیسیون تخصصی عمران کار درستی بوده است.

وی افزود: ایجاد شبکه تاسیسات موجب کاهش حوادث در شهرها می‌شود و اگر هر مشکلی در تاسیسات شهر ایجاد شود به فضای زیر‌ سطحی صدمه‌ای وارد نمی‌شود، البته راه‌اندازی کانالهای تاسیسات قانون دارد که یکسری از نواقص آن باید اصلاح شود.

وی افزود: ایجاد کانال‌ها و تاسیسات زیر سطحی برای شهر موجب کاهش هزینه‌های نگهداری و جلوگیری از پوسیدگی تجهیزات و تاسیسات سازمان‌ها می‌شود.

حسینی تصریح کرد: اگر شبکه آب شهر کنترل شود، شاهد وقوع این حوادث در شهر نخواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار