در مراسم امضاء تفاهم نامه شهردار تهران و بلگراد مطرح شد:

قالیباف:فراهم شدن زمینه های زیرساختی در حوزه توریستی/ شامالی:تمامی اتفاقات در ایران حاصل تلاش جوانان است

شهردار تهران گفت: امضاء این تفاهم نامه بستر همکاری را در عرصه‌های فرهنگی و هنری، زمینه‌های زیر ساختی شهری و مخصوصا در حوزه توریستی و حمل و نقل فراهم می‌کند.

قالیباف:فراهم شدن زمینه های زیرساختی در حوزه توریستی/ شامالی:تمامی اتفاقات در ایران حاصل تلاش جوانان استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در نشست خبری آیین امضا توافق نامه همکاری تهران و بلگراد که امروز (شنبه) در سالن رودکی برج میلیاد برگزار شد، اظهار داشت: امضاء این تفاهم نامه برای هر دو شهر تهران و بلگراد فرصت مناسبی است تا بتوانند بعد از دو دهه توقف در همکاری‌ها دوباره به شکل پر شتابی با یکدیگر همکاری کنند.
 
وی افزود: امضای این تفاهم نامه بستر همکاری را در عرصه‌های فرهنگی و هنری، زمینه‌های زیر ساختی شهری و مخصوصا در حوزه توریستی و حمل و نقل فراهم می‌کند.
 
شهردار تهران گفت: هیئت‌های اجرایی برای تحقق این تفاهم نامه کارهای کارشناسی را انجام می‌دهند و تمام تلاش خود را برای همکاری‌های بیشتر اجرایی می‌کند.

*تمامی اتفاقات در ایران حاصل تلاش جوانان است
 
در ادامه این نشست سینی شامالی شهردار بلگراد اظهار داشت: با امضای این قرارداد می‌توانیم همکاری‌های خوبی با ایران آغاز کنیم، هر چند که از نظر جغرافیایی با یکدیگر فاصله داریم اما دلیلی بر فاصله فرهنگی و ورزشی بین دو شهر را نمی‌بینیم.
 
وی افزود: این فرصت داده شد تا امروز راننده قطار مترو در تهران باشم و چیزی که من را تحت تاثیر قرار داده است، این است که تمامی اتفاقات در ایران حاصل دست جوانان است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
 
شهردار بلگراد تصریح کرد: امیدوارم به زودی قرارداد خواهر خواندگی بین دو شهر تهران و بلگراد را امضا کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.